Ik moest net naar de wc voor een een grote boodschap en moest ook plassen. Toen ik deed afvegen zag ik een sliertje bloed op het wc papier. Ik loop nu de hele tijd te checken of het er nog is. Ik heb verder geen kramp dus hopelijk is het niks.
Ik heb het 2x gehad en zie mijn onderschrift! Hoeft dus niet slecht te zijn maar snap je onzekerheid!
Het hoeft niks te betekenen. Je hoort het wel vaker zeker in het begin. Waarschijnlijk een adertje gesprongen. Als je het echt niet vertrouw bel dan even je verloskundige
Komt inderdaad door de druk van de ontlasting op je baarmoedermond. Hier ook bij beide zwangerschappen gehad, meerdere malen en intussen twee gezonde kids. Maak je dus geen zorgen! Dat deed ik overigens wel, zeker bij de eerste want je ziet toch bloed... Dus ik snap je heel goed! Maar waarschijnlijk dus helemaal niets aan de hand.
Ik probeer me inderdaad niet teveel zorgen te maken maar zodra ik bloed zie raak ik toch een beetje in paniek. Maar gelukkig kan dit vaker voorkomen en hoeft het niks te betekenen te hebben.
Ik heb met 10 weken snachts een plons bloed verloren.. Een dag voor de echo.. Dacht dat het compleet mis was.. Maar mn meisje is nog steeds bij ons )))
Heb in het begin ook bloed gezien met afvegen, huilen en alles omdat ik bang was voor nog een miskraam nu aardig wat weekjes verder en alles is gewoon goed. waarschijnlijk een gesprongen adertje ofzo
Ik had het met 9.3 aardig wat bloedverloren de dag erna had ik een echo en daar was een super mooi kindje op te zien met een mooie hartslag 13 mei weer hartje geluisterd en alles was weer helemaal goed bij mij is het ook eenmalig geweest en de verloskundige zei dat het te maken kon hebben met een adertje of dat ik misschien te druk geweest ben die dag
Ik heb het in week 12/13 ook een paar keer gehad. Was ook in paniek hoor! Gelukkig konden wij gelijk terecht voor een echo/onderzoek en alles in orde...
Hoi, Dat is schrikken heh? Echt niet leuk! Heb het ook 2x gehad waarvan 1x met echt wat helder bloed erbij, verloskundige gebeld toen. Gelukkig niks aan de hand. Rond 13-18 weken groeit je baarmoeder heel hard en dat trekt bij je baarmoedermond, dat kan ook even gaan bloeden. Na een vrijpartij kan het ook omdat je beter doorbloed bent. Hopelijk is het eenmalig en maak je het niet meer mee.
Ik heb het tussen de 5 en 8 weken ook meerdere keren gehad. Zolang je geen kramp hebt schijnt het oké te zijn. Ik ben inmiddels bijna 20 weken, maar was de eerste tijd heeeeel onzeker...