Ik heb in november 2012 een rugoperatie gehad. Een spondylodese op s1-l5. Het gaat nu heel goed gelukkig. Nu heb ik vorige week ontdekt zwanger te zijn. Heel fijn natuurlijk, maar ook wat onverwacht. Heeft iemand ervaring met zwangerscha, bevalling en een vastgezette onderrug?
Ja ik precies dezelfde hoogte vastgezet en inmiddels 29 weken zwanger, het gaat mij heel goed af minder rug pijn al voor ik zwanger was wel nu last van bekkeninstabiliteit maar dit hangt dan weer samen met hypermobiliteit.. Ik kan je nog niet vertellen hoe de bevalling is dat hoop ik over een week of 10 mee te gaan maken
Geen vastgezette rug hier, maar wel flinke slijtage/degeneratie op L4-L5 én L5-S1. Normaal best veel last van, maar (nog) niet extra last van met 25weken. Heb wel nagevraagd waar een evt ruggenprik gezet ging worden, dit was volgens de arts-assistent L2-L3, dus voor mij hoog genoeg
Fijn te horen dat het zo goed gaat! Ik moet ook zeggen dat ik na de operatie me altijd goed heb gevoeld. Als ik maar blijf bewegen. Hopelijk zet het zo door!
Gelukkig dat je niet meer last hebt tot nu toe! Had makkelijk gekund natuurlijk! Ik heb ook ervaring met rugpijn tijdens mijn vorige zwangerschappen. Wat dat betreft heb je echt wel geluk (voor zover je daar van kunt spreken met een versleten rug)