Hoi Ik heb sinds een paar dagen zo`n gerommel in m`n buik dat het wel lijkt of er nog een kind in zit te schoppen. Onze Jarno is nu 10 dagen oud en drinkt goed aan de borst.. herkent iemand dit gevoel"? Is dit wel normaal? Had vanacht ook weer hevige krampen leken wel weer weeen moest ze bekant weg puffen. Heb paracetalmol genomen. Wijkverpleegster vond dit niet schrikbarend.. maar ik wel! Graag een reactie! Groetjes Danielle
Misschien dat je nog last hebt van na-weeën? Dit gebeurd wel vaker! Ik zelf heb hier weinig last van gehad maar het schijnt vaak te zijn omdat je baarmoeder samentrekt door het drinken aan de borst van de kleine! (tenminste, dit heeft onze kraamverzorgster de stagiaire uitgelegd, en ik heb meegeluisterd ). Zeker omdat je wijkverpleegkundige het ook niet abnormaal vind zou ik me niet teveel zorgen maken en idd paracetamol slikken. Dit mag ook gewoon in combinatie met de borstvoeding. Het vloeien enzo, dat is nog gewoon normaal? Ivm met evt achtergebleven stolsels oid. Maar ik neem aan dat dit dan wel opgemerkt was door de verloskundige/je kraamverzorgster. Liefs, Hanneke.
Hoi Daniëlle, Ik zie dat je je vraag ook op een aantal andere plekken hebt gesteld. Dubbel posten is niet toegestaan en daarom doe ik deze voor je op slot. Succes! Josien