Ja, dat kan ik me dan wel weer goed voorstellen. Fijn dat je man daar in mee gaat! Dat scheelt een hoop 'gezeur', zeker om iets dat eigenlijk helemaal zo belangrijk niet is (de alcohol op zich, bedoel ik dan, niet jouw achtergrond natuurlijk)
Ik drink in het weekend meestal 1 of 2 glaasjes alcohol (b.v. safari 7up) op een avond en heel af en toe doordeweeks 1 glaasje. Mijn vriend drink elke avond 3 biertjes. Als we eens in de zoveel tijd uitgaan dan wordt er wel wat meer gedronken.
Normaal gesproken drink ik 2 a 3 glazen wijn per dag. Nu natuurlijk niet...Maar er zijn ook zat avonden dat ik niet drink maar meestal wel. Mijn man drinkt er meestal 1 a 2 per dag.
Wij drinken helemaal niet. Helaas heb ik een verleden als alcoholist, is er ingeslopen door een depressie. Iets meer dan 2 jaar geleden ben ik met hulp afgekickt en nu heb ik een hele grote afkeer tegen alcohol. Sinds toen drinkt mijn man dus ook niet meer.
Praktisch nooit.zowieso nooit zomaar thuis en ook niet als ik uit ga want dan rij ik altijd.dus alleen op een verjaardag of tijdens visite bij of met mijn vriendinnen een wijntje
Ik helemaal niet, ik heb van mijn 15e tot 21e denk ik iets teveel alcohol gedronken, lust het nu echt helemaal niet meer, bleh. Geef mij maar Wicky Framboos, haha. Mijn man drinkt alleen HJ-bier, misschien 1 in de week, ook soms heel lang niet, soms 2 op een avond. Als we bij een feestje zijn of iets, dan drinkt hij wel wat meer. Helaas, want hij snurkt echt onwijs daarna!
Ik drink nooit (ook niet voor mijn zwangerschap) en mijn vriend drinkt heel zelden een biertje maar dat komt bijna niet voor.
Nooit! Al heel veel jaartjes niet meer...Kan er gewoon niet tegen, na 1 glaasje kots ik alles er al uit. Vriendlief drinkt zo als we samen zijn nooit alcohol. Alleen als er visite is en als wij op visite zijn.
Wij drinken eigenlijk nooit alcohol, hooguit een enkele keer op een verjaardag of een bbq. Of tijdens het kerstdiner een wijntje.
ik drink zelden alcohol. Ik drink wel bij verjaardagen, andere feestelijkheden en bbq'es. dan drink ik meestal zoete witte wijn. Ik heb heel veel gedronken in mijn uitgaanstijd, meestal witte martini, zizi coin coin of cointreau. Allemaal met ijs natuurlijk En de creamjenevers van Filliers mag ik ook graag, sangria en gluhwein ook (niet allemaal samen natuurlijk ) Mijn vriend drinkt 1 krat bier per week, eerder 1 krat bier van vrij. avond tem zo. avond. Hij kan net zo goed een maand bierloos doorbrengen, dus ik snap hem niet zo goed
ik ben geneigd om 10 flessen wijn neer te zetten hihi maar ik weet natuurlijk al wat dat voor reacties uit lokt. ik drink soms 2 glazen in de week en soms niets.
Thuis eigenlijk (bijna)nooit, alleen een keer met een verjaardag/ feestje...ligt eraan of ik er kan blijven slapen. Ga niet met alcohol op achter het stuur en ga s' avonds niet alleen terug fietsen (ook niet als dochter bij mn ouders zou slapen) Zaterdag feestje gehad en ben er dan voor een paar maanden wel weer flauw van
Ik hou toch wel van een wijntje hoor. Eigenlijk drink ik nooit echt door de weeks maar in het weekend drink ik wel een paar wijntjes. Kan trouwens ook heel makkelijk weken niets drinken.
gedurende mn zwangerschap helemaal niets... maar moet eerlijk zeggen dat ik mn wijntje toch wel mis af en toe.... Dronk eigenlijk altijd in het weekend wel een wijntje.