nu drink ik natuurlijk niks...alleen af en toe bavaria 0,0% tijdens een feestje anders drink ik thuis nooit....maar in het weekend als we gaan stappen ben ik er echt niet vies van
Ik drink eigenlijk niet zoveel. Ook nooit gedaan. Thuis drink ik heel af en toe 's avonds op de bank wel eens een whiskey, Cuarenta Y Tres of een portje. Als ik daarmee 3 glaasjes per week haal, is het veel. Of we moeten bezoek hebben, dan drink ik dat op een avond. Als ik naar een feestje ga en niet hoef te rijden, dan drink ik wel meer. Afhankelijk van het feestje en of ze 'my poison' hebben, drink ik van 3 mixdrankjes (minimaal dus) tot een stuk of 8 Malibu-cola en wat shotjes erbij. In het laatste geval heb ik hem dan ook wel goed hangen. Maar ja, dat gebeurt misschien 3x per jaar.
Vergis je niet, er zijn zeer strenge Christelijke stromingen die ook geen alcohol toestaan. Hersteld Hervormd geloof ik.
ik drink haast nooit, alleen als er iets te vieren zoals feestje of gisteren 1 glaasje champagne om op t nieuwe huis te vieren. Verder nooit. man lief is niet vies van een pilsje
Nu drink ik uiteraard niet. Maar anders lust ik best een wijntje. Dan trek ik een fles Canei Rosé open, die gaat nooit helemaal leeg in het weekend, meestal moet ik wat weggooien. Vriendlief drink in het weekend regelmatig meerdere biertjes.
Ik drink nooit meer en krijg echt van een slokje al elastieken benen en een enorme rode kop. Vroeger dronk ik veel in het weekend en doordeweek niet. Ook nooit gedaan, doordeweek drinken. Mijn man drinkt regelmatig een biertje of een cola bacardi.
wij zijn allebei niet echt drinkers. Ik drink misschien 2 glaasjes in de maand een mixje en mijn man 1 x per week een glaasje rose. Verder hebben we er geen behoefte aan. Liefs
vriend drinkt echt nooit, misschien 2x perjaar 1 glas. ik drink misschien 3x per jaar maar dan wel meteen goed. een fles rode wodca met redbull of een fles boswandeling is zo op
klopt, mijn ex was gereformeerd en mocht ook geen alcohol. net als dat vrouwen geen broek mochten dragen was dit gewoon 1 van de regeltjes
Wat mij opvalt is dat er heel veel aangegeven wordt dat er thuis niet gedronken wordt. Is het erg om thuis een keer een wijntje/biertje te drinken
Pff..ik drink eigenlijk zelden tegenwoordig (nu natuurlijk helemaal niet door zwangerschap) Manlief drinkt wel eens een biertje, maar dat kan de ene keer 1x in de week zijn, de andere keer 1x in de maand.
nee maar heb de neiging gewoonniet om zo eventjes te gaan drinken. vind het leuk op een feestje maar verder drink ik nooit.