Hoi hoi... Ik heb sinds mijn zwangerschap ruim 1 jaar geleden nu 2 keer een schimmelinfectie gehad. Nu had ik sinds een paar dagen weer dat ik van onder heel erg begon te stinken. Vandaag moest ik even mn plas brengen naar de ha en bellen voor de uitslag. Nou belde ik net en werd er gezegd ik mag nog geen volledige uitslag geven, maar het wordt op kweek gezet want het moet even goed onderzocht worden en morgenmiddag kunt u weer bellen. Ik ben dan zo'n ei die zich gelijk dan weer zorgen maakt he De vorige 2 keren kreeg ik zo een middeltje mee, maar nu dus niet.
Ik dacht laatst ook dat ik opnieuw een schimmelinfectie had omdat ik dezelfde symptomen had als toen ik zwanger was (op harde buiken na dan ). Maar dat was niet het geval. Ben naar de ha en naar de gyn geweest en die konden mij niet echt een oorzaak geven... Heb er wel niet elke dag last van. Maar hier dus ook een kweekje gehad, maar dan van een vaginale wisser. Heb geen urine moeten binnenbrengen. Ik wilde dus ook al met m'n zalfje beginnen, maar dat had dan duidelijk geen zin Paar keren gewassen met Lactacyd hielp hier ook, hoewel de gyn me dat in het verleden afraadde. Maar ja, het is vervelend he.
Ja vind het erg vervelend omdat als ik het ruik moeten anderen dat toch ook merken, dus ik schaam me best. Lactacyd heb ik in het verleden ook gebruikt, maar de huisarts zei juist weer dat het slecht was dus ja....We wachten het maar even af
Ik denk eerder dat je een bacteriele infectie hebt down under, dat stinkt vaak. En over je urine: denk dat ze dat ook gewoon even gecontroleerd wilde hebben, misschien dat er toch wat bacterien of iets in je urine zaten maar dat de sticktest niet heel duidelijk was.