Daar ben ik toch wel eens benieuwd naar.. Ik drink amper.. Hooguit 3 a 4 keer per jaar en dan bobt mijn vriend wat hij dan weer niet leuk vind
Momenteel al een maand of acht/negen niks, maar daarvoor dronk ik ook ongeveer 3 à 4 keer per jaar, ongeveer 2-3 glazen per keer. Ik ben niet zo'n alcoholliefhebber, en wanneer ik drink, drink ik een glaasje Baileys of iets dergelijks, en kan ik met 1 glas gerust drie kwartier tot een uur doen.
Ook niet veel. Vanaf 2005 is dat een heel stuk minder geworden>Zwanger willen worden - zwanger zijn- borstvoeding. Nu misschien eens in de 2 maanden een half flesje cider op een zaterdagavond.
Dat heb ik dus ook en mijn vriend verbaast zich daarover, ik schrok al en vroeg me af of ik de enige ben
Ik drink ook bijna nooit en als ik drink dan is het vaak 1 glaasje voor de lekker. Ook als ik ga stappen neem ik wel wat meer maar blijf binnen de grenzen. Nu drink ik helemaal niet. Alleen nu alcolhol vrije dranken aan het proberen
Als ik niet zwanger ben ongeveer een glaasje per week, soms 2 glazen per week en soms 1 glas in twee weken. Dankzij vriendlief hebben we iedere week wel meerdere feestjes en af en toe ga ik een keer mee en dan is het wel lekker. Thuis drink ik denk eens in de twee maanden ofzo
Nee hoor ! Ik vind het gewoon 'bwah, gaat wel' en drink net zo lief iets anders zoals cola, ranja of melk ofzo. Of eigenlijk 'liever zelfs...' Je doet me niet echt een plezier met alcohol - alsof je héél je leven trek hebt in slagroomijs, en mensen je telkens raketjes aanbieden ! Het is wel lekker, maar het is het verder gewoon nét niet.
Alleen als ik uitga. Soms is dat eens per 3 maanden, maar deze maand wat vaker, dus dan drink ik ook vaker....
Door mijn medicijnen moet ik sowieso oppassen met alcohol. Maar ik heb er ook geen behoefte aan. Ik drink net zo lief een colaatje. Dus ik kan wel zeggen dat ik nooit alcohol drink. Toen ik een jaar of 16 was heb ik wel veel gedronken op feestjes. Ik denk daar liever niet aan terug...
Bijna nooit. Het kost me teveel energie om te herstellen na een avondje alcohol drinken. Daarom drink ik bijna nooit, want 1 glaasje smaakt meestal naar meer. Als Fay een nachtje logeren zou zijn dan wil ik wel een feestje vieren. (Fay is nog niet uit logeren geweest en we hebben er ook nog geen plannen voor)
Whaha nou hier dus ook.. Toen bijna 5 jaar niet gedronken, op mn 21ste af en toe een glaasje.. Maar helaas vorig jaar een werkfeestje gehad ik Maart en daar ben ik zo mal weggekomen terwijl ik naar mijn mening niks geks had gedaan.. 1.5 uur van mn geheugen kwijt, onder de blauwe plekken, overgegeven.. Ik heb toen niet gedronken tot oud en nieuw en sindsdien 2 keer
Ik dronk vroeger wel regelmatig. In ieder geval iedere week. Lekker glaasje Baileys of een ander likeurtje na het eten, een biertje op een feestje, glas wijn op het terras... Maar in februari 2012 ging ik op dieet en daar past geen alcohol bij. Toen raakte ik zwanger, toen gaf ik borstvoeding en toen ging ik weer op dieet Kortom, sinds feb. '12 niet meer gedronken op één avondje in Las Vegas na.
Soms drink ik maanden niet maar de laatste paar weken drink ik op zaterdag en zondag 1 wijntje Nu uiteraard weer niet he
Bijna nooit meer eigenlijk, met verjaardagen en feestjes drinkt mijn vriend meestal en ik vind het geen fijn gevoel als we allebei hebben gedronken. Bovendien geen ik nog boslrstvoeding. Vroeger (in mijn studententijd) dronk ik elke dag wel (redelijk veel ook). Maar nu vind ik het helemaal niet erg om niet te drinken.
Hmm ligt eraan... Met dit heerlijke weer drink ik savonds lekker een roseetje op t balkon, soms 2... Als ik naar een kroegje ga(wat bijna nooit hebeurt) 2-3 glazen... Meer niet.. Als ik er meer drink komt het niet goed... Heb 2,5 jaar amper gedronken dus kan er niet meer zo goed tegen