Iemand hier ervaringen mee? M'n dochter wil er erg graag eentje hebben maar vraag me af of het in het echt wat is? Bij de reclame ziet het er altijd net wat gelikter uit namelijk... Prijs van 21 vind ik dan nog redelijk maar.. Is het wat? En wat is dan het verschil met de kidiminiz van vtech?
Wij hebben een kidminiz. Dat vind ik voor onze driejarige ook iets geschikter, omdat dit ook echt de vorm van een dier heeft. Kan ze ook eten geven, schoonmaken en hij kan lopen. Hier wordt er wel redelijk mee gespeeld. Ik denk dat de kidipet voor haar nog te abstract is.
Mijn dochter is zes en vermoed dat de miniz dan te kinderachtig zijn? Misschien straks voor dochter twee maar dan moet ze nog zo lang wachten om ermee te spelen... Ze waren in de opruiming van 33 voor 11... Best goedkoop dus! Maar ja dochterlief heeft een kidipet in d'r hoofd nu haha
Met zes jaar is het weer een ander verhaal! Zo te zien kun je meer met de kidipet en ik denk dat die voor je dochter inderdaad leuker is. De leeftijdsgroep is ook iets anders als ik de informatie lees. Maar de kidminiz zijn nu inderdaad in de aanbieding, volgens mij heeft oma er meer voor betaald. Maar ze was er helemaal weg van!