Soms een paar weken niet, dan wat regelmatiger wel (feestjes of avondje stappen). Af en toe neem ik 's avonds een borrel! Ff lekker hoor.
Ik heb gestemd op "zelden" maar eigenlijk nooit. Soms dringt mijn wederhelft aan dat ik iets moet proeven en dan neem ik 1 slokje van zijn glas, en verder zit er al wel eens alcohol in het eten bij speciale gelegenheden (bijv. wild op kerstmis dat in rode wijn gemarineerd geweest is), maar dat is het dan ook.
Waar is de optie "nooit"? Ik heb in m'n hele leven misschien 3x alcohol gedronken maar kan de laatste keer niet meer herinneren.
Ik mis ook de optie Nooit. Ik drink nooit ivm mijn medicijnen. Ik ga dan namelijk hallucineren, en daar heb ik geen zin in.
Iedere dag een glaasje rode wijn, heeeerlijk! Miste dat wel toen ik zwanger was, maar laat t daar natuurlijk graag voor staan!
Haha ik ook hoor.. Ik drink dan wel niet elke avond (ma t/m woe sowieso niet alleen in de vakantie of met heel warm weer). Maar donderdagavond neem ik vaak een borrel (nu roze vodka als die op is weer wat anders). Vrijdagmiddag drink ik altijd een biertje met sowieso de buurman en de buurvrouw (zijn schoonmoeder) en wie er dan maar bij komt schuiven. Op zondag kijken we altijd met een groep ajax dus dan drink ook ook weer een aantal biertjes en op zaterdag meestal ook nog wel wat. Ben nu wel wat meer de rem erop aan t gooien omdat ik toch wel wat wil afvallen, en nu is het voetbalseizoen over dus dat scheelt ook.. Maar over het algemeen ben ik best een stevige drinker. Maargoed zolang ik altijd nog zonder kan, ik niet elke week dronken ben zie ik er geen probleem in.
Soms, maar er zit geen regelmaat in. Het kan gerust zijn dat ik weken niks drink om dan weer een paar dagen lang een aantal glazen per avond te drinken. Hangt gewoon van de sfeer af en van mijn zin. Ik kan het rustig laten als het echt moet, weet ik. En heb ik effectief een tijdlang - een jaar - gedaan. Ik drink overigens vooral als 't gezellig is. En ik ken mijn grenzen. Na maximum een glas of 3 wijn op een avond (bier drink ik niet) stop ik echt wel.
Wat zijn de meesten netjes... Ik drink toch nog wel regelmatig.. Ik denk dat er gemiddeld 1x per maand wel iets te doen is, bijvoorbeeld met vriendinnen, feestje, borrel ofzo en dan drink ik toch wel.. En soms ook behoorlijk.. Ik vind het wel lekker soms, effe de drukte van thuis, thuis laten. Kan er goed mee ontspannen.. Volgende week vrijdag de zomerfeesten in Nijmegen.. Heb er zin in! Effe lekker eruit! Scheelt dat ik bijna nooit echt katers heb, dus de volgende dag ben ik ook weer gewoon fris en fruitig. Gisteravond samen met vl nog 2 biertjes (radlers) gedronken.. Heerlijk..
Dit eigenlijk! Ik drink zelfs en anders is het inderdaad ook baliys of een coktail. Ik heb het ook totaal niet tijdens mijn zwangerschap of borstvoedingen periode gemist
Tijdens beide zwangerschappen heb ik niks gedronken. Ook tijdens de BV-periodes drink ik niks. Ik drink pas weer als Finley compleet van de borst af is. En dan drink ik af en toe. Gemiddeld 1x per maand hooguit 2 glaasjes. Wijn of port.
Nou dan zal ik wel als alcoholist worden beschouwd denk ik zeker met warmer weer drink ik elke dag zo een 2-3 glazen (wijn of bier). Eentje sowieso tijdens het koken en 2 erna. Soms uitschieters van 4 drankjes. Ennmocht ik met vrienden zitten drink ik gerust 4/5 wijntjes of 4 flesjes bier. Heerlijk, lekker ontspannen en lekker.
Heeeel zelden. Alleen als we een feestje hebben of zo, en dat is niet zo vaak. Gewoon thuis geef ik er niks om.
ik drink echt helemaal nooit. om de simpele reden dat ik het gewoon vies vind. met oud en nieuw neem ik wel een paar slokjes champagne maar dat is het