Waarom staat de optie 'nooit' er niet bij? Er zijn toch ook geheelonthouders? Ik drinkt dus nooit. Maar dat is vanwege geloof (Moslim).
Ik drink met oud en nieuw een glaasje champagne en verder heel soms als ik uit eten ga een wit wijntje. Maar het is per jaar op 1 hand te tellen.
Dat is wel erg veel. Voor vrouwen is de grens 14 glazen per week en je moet minstens 1 dag in de week zonder kunnen. Zoniet dan ben je een 'probleemdrinker'.
Ik mis de optie nooit, daarom voor zelden gekozen. Ik dronk vroeger hooguit een glaasje per jaar, maar sinds de zwangerschap van de oudste heb ik niet meer gedronken (3 jaar geleden).
Sorry voor de kissende 'nooit' knop, ik krijg hem niet meer toegevoegd. Al eerder gevraagd of iemand het antwoord wist om hem er bij te zetten, geen antwoord gehad misschien nu iemand die het weet?
Nu in de vakantie ongeveer 2x per week een glaasje, maar normaal eigenlijk bijna nooit 1a2 x per jaar. Ik drink liever een colaatje ofzo
Een paar keer per maand. Soms heb ik ineens heel erg zin in een wijntje of een witbiertje/Corona (met het mooie weer). En met uitgaan, verder nooit
Yeah, ik heb er een probleem bij Ik kan prima zonder, in de wintermaanden gaan er ook gerust dagen voorbij dat ik er geen zin in heb hoor maar zo met warmer weer en lekker buiten zitten en lekkere dingen koken gaat het wat sneller ja. Moet ook zeggen dat het van familie uit ook heel normaal is hoor, elke dag wel wat drinken.
1 keer in de 2 a 3 maanden een wijntje of een amaretto Vroeger dronk ik elk weekend een glas wijn maar daar heb ik geen zin meer in.
Ik een paar per week. Als ik sta te koken ( wat ik tot mijn hobby verheven heb ) pak ik er soms mijn 'kookwijntje' bij. Niet elke dag trouwens. Of 's avonds na een drukke dag even samen een glaasje met mijn vriend.
Minimaal 1 glas per dag maar meestal 2 à 3. Als ik een avondje ga stappen of een borrel heb ergens een stuk meer. Wijnen is hier een onderdeel van onze hobby. We speuren naar bijzondere wijnen en smaken en zijn op voornaambasis met alle wijnhandelaren hier in de buurt. Nu ik op dieet ben drink ik doordeweeks niet. Totaal geen probleem mee maar eerlijk is eerlijk, ik drink liever wel. En geloof mij, dat heeft niets met alcohol te maken, daar voel ik niets meer van, maar puur met de smaak en de levensstijl die erbij hoort bij ons.
Ik heb denk ik een jaar of 12 geleden voor t laatst alcohol op... vraagje aan de dames die regelmatig drinken: als je er een avond alleen voor staat met je kleintje, (of als je partner ook een paar glazen drinkt) hoeveel drink je dan maximaal? Houd je daar rekening mee of vind je jezelf ook na een glas of vier nog fris genoeg om de verantwoordelijkheid voor een baby te nemen?
sinds mijn zwangerschap niks meer, en nu dochter nog zo jong is drink ik ook niet, puur om het feit stel er zou wat met haar zijn oid wil ik gewoon in de auto kunnen stappen. ook al zou man ook niets gedronken hebben. ik ga altijd voor extra safe ik mis het ook niet, dronk voordat ik zwanger werd misschien 1x in de 2 maanden een paar glaasjes als we de deur uit waren
Ik heb paar x per maand gestemd.. Meestal wel op zaterdagavond een glaasje, maar niet standaard elke week. Dus vandaar dat ik op een paar keer per maand heb gestemd.