Tips activiteiten met dreumes? (13 mnd)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 11oktober, 20 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 11oktober

11oktober Actief lid

28 jul 2011
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb soms het idee dat ik hele dagen met onze kleine man binnen zit. Wel in verschillende kamers, met verschillend speelgoed e.d., maar heb momenteel geen inspiratie voor leuke activiteiten. Rondjes wandelen buiten heb ik nu ook wel gezien :p.
    Kleuren of knutselen of iets dergelijks is hij nog net te klein voor...

Dus wie heeft er leuke (binnen en buiten) budgettips? (Een dagje dierentuin/zwembad is wel leuk natuurlijk, maar kost gelijk veel geld).

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Mijn zoontje vind de binnenspeeltuin hier geweldig (soort Ballorig) en kost geloof ik 8,- (6 voor hem, 2 voor mij)
    Maar het liefste speelt hij toch buiten... lekker in de plassen stampen enzo :)

3. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Kinderboerderij? Manege in de buurt?
    In het tuincentrum diertjes/vissen kijken?
    Bladeren/kastanjes zoeken met een emmertje? (Weet niet of hij al loopt?)
    Vingerverven zou wel kunnen hoor, oud overhemd achterste voren van je man/vriend aan en kliederen maar! :)

4. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

22 nov 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    Regel een speeldate met dreumes uit de buurt, leuk en praktisch: samen boodschappen doen, op bezoek bij opa en oma, bij goed weer ga naar een speeltuintje in de buurt. Zet kindermuziek op, ga samen zingen en dansen....

Mijn ervaring tot nu toe is dat mijn zoontje van bijna 13 maanden zich nog steeds prima vermaakt met hetzelfde speelgoed in dezelfde omgeving,elke dag steeds nieuwe dingen ontdekt...het gevoel van sleur zit vooral aan mijn zijde. Herhaling en veel van hetzelfde is voor een dreumes niet erg, denk ik...meer activiteiten e.d. komen vanzelf wel wanneer hij er aan toe is.

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Wat hier favoriet is:

-kinderboerderij
    -speeltuin
    -binnen speeltuin balleland ( peuterochtenden zijn 4,50 euro)
    -Stukje lopen/fietsen

Een rondje door de intratuin vind hij ook altijd leuk. Diertjes kijken, visjes kijken, en met kerst etc hebben ze treinen etc rijden.

Deel Deze Pagina