Onze zoon zit op atletiek en heeft nu al best een aantal medailles gewonnen. Hij is er enorm trots op en ze hangen allemaal aan de deurklink van zijn slaapkamerdeur. Dit is niet echt ideaal en nu ben ik op zoek naar een leuk idee om die medailles aan op te hangen.
Je kan ze inlijsten, of aan een rekje aan de muur hangen. Even googlen: https://www.google.nl/search?q=medailles+ophangen&espv=2&biw=1268&bih=646&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjXz4a79o7QAhXLJcAKHXv-A2oQ_AUIBigB#tbm=isch&q=medailles+mooi+ophangen
een mooie dikke tak zoeken en daar aan hangen. Die tak kun je aan het plafond maken, boven zijn bed, boven het bureau, aan de muur.. Of je verzint iets waarbij je zijn favoriete onderdeel in kan verwerken.
Oh.. of een foto van de atletiekbaan maken, die laten uitvergroten of op behangpapier laten drukken.. zoiets. Als je die dan op een hardboard plakt, dan kun je met spijkertjes daar de medailles aan vast maken.
Mijn medailles hingen allemaal aan een gordijnrails voor lusgordijnen. Uiteindelijk na t verhuizen zijn ze in een vitrinekast beland.
Van steigerhout een paneel maken (gewoon een paar planken onder elkaar, latjes aan de achterkant erop schroeven), en dan leuke haken eraan. Kun je net zo groot maken als je wilt, en net zulke stoere of klassieke haken aan doen als hij leuk vindt
Een prikbord. Of zo'n canvasdoek van de action bekleden met leuke stof. Weet ff niet hoe je dat noemt maar je snapt waarschijnlijk wel wat ik bedoel. Is een tijdje in de mode geweest.
Een kennis van mij heeft daar een bedrijfje in vooral gerocht op atletiek. Ik stuur je even een pb voor het facebookadred