Hallo dames, Ik moet het even van me af schrijven. Vorige week maandag stond ik in de file. Ik was op weg naar het ziekenhuis en het schoot niet op. Het was erg slecht weer en het regende enorm. Voor me ging het weer rijden en dus reed ik ook. Plots stonden ze stil. Ik zag het te laat. Ik ging vol op mijn rem maar door de regen was het wegdek glad. ook waren mijn remmen net nieuw en nog niet goed ingeslepen. Ik gleed door zo mn voorganger in. Zij had een trekhaak en had niks. mijn hele voorkant zat in mekaar. Ik heb al een week last van hoofdpijn en van mn nek. Zij had niks. Vandaag ben ik bij haar langs geweest om de papieren verder in orde te maken. Nu blijkt dat ze zwanger is. Ze is in maart uitgerekend. Ik schrok enorm. Ik voelde me nog schuldiger dan ik al deed. Ze zei, o maar alles is in orde met de baby hoor. Ze nam me niks kwalijk. Heel lief natuurlijk, maar ik voel me er zo rot over. Wat nou als het kindje wel iets heeft door mijn schuld? Daar kan ik niet mee leven! Als er iets zou zijn kan dat dan na een week nog optreden bij de ongeboren baby? Misschien draaf ik door, maar voel me extra schuldig hierdoor. bah, kan wel janken
Ze zal wel navraag gedaan hebben hoor dus ik denk niet dat er nu nog iets zou moeten gebeuren wat daardoor komt... Kan me wel voorstellen dat je geschrokken bent! Maar blijkbaar zit jiji er meer mee dan zij!
Als je niet heel hard op haar bent ingereden en zij netjes haar gordel omhad, kan er volgens mij weinig gebeuren. Het kindje zit veilig in haar buik. Ik snap dat je je schuldig voelt, maar het was een ongeluk. Don't beat yourself up
Als het niet een grote klap was, waarbij ze met heel hard met haar buik tegen het stuur terecht kwam, dan valt het allemaal wel mee. Een kindje zit goed beschermd door al het vruchtwater. Het zal er wel wat van gemerkt hebben, maar zoiets kan helemaal geen kwaad. Dus je niet druk maken, al helemaal niet als zij het ook niet doet.
Ach meid, ik snap best dat je geschrokken bent hoor, zij waarschijnlijk ook! Maar nu alles blijkbaar goed is met de baby en haarzelf, is ze daar waarschijnlijk enorm opgelucht over! Het is gebeurd-alles met een sisser afgelopen-proberen te laten rusten nu.
Je moet jezelf niet gek maken. Haar reactie was prima en die van jou ook. Nu de papieren zijn getekend moet je het maar laten rusten.
Probeer niet te denken aan hoe het ook anders geweest kon zijn, in negatieve zin, maar probeer te denken aan hoe het écht is, goed afgelopen en zij hebben beide niets!
He wat vervelend zeg Maar je rijdt niet voor je plezier met je auto bij iemand achterop dus probeer dat los te laten. Wat de andere ook al zeiden, het kindje zit veilig in haar buik en vruchtwater en het zal ook wel uitgebreid gecontroleerd zijn na het gebeurde. Als zij zegt dat alles in orde is zal je dat moeten aannemen en proberen je er verder niet druk over te maken. Al begrijp ik natuurlijk wel waarom je het wel doet
Ik heb toen ik 21 weken zwanger was. Een kleine botsing gehad. Ben nu nog zwanger bijna 34 weken. Maar de baby is zover ze kunnen zien helemaal gezond en heeft dus nies over gehouden. Zit goed in gepakt in mama's buik. Dus maakje maar niet druk. Knuf