1, die van mijn partner. Ik heb geen rijbewijs. 2 supermarkten op loopafstand en ik ga naar mijn werk met openbaar vervoer.
Pluis jullie gelukkig ook 3 Wij momenteel 4, 1 van mijn man(audi 80 van 25 jr oud) en 2 van mij. 1 is de gezins auto(seat alhambra) en de andere is een volvo uit 1967! En 1 auto moet nog te koop, normaal was deze al verkocht maar mijn man heeft een ongeval gehad dus dat moet nog even wachten. Dus meiden een seat ibiza uit 1996 En 2 motoren tja......zeg maar niets
1 lease auto van de zaak.Deze wordt alleen maar voor het werk van mijn man gebruikt.Ik kan daar geeneens in rijden haha 1 prive auto maar wordt eigenlijk alleen in de weekend gebruikt.
1 lease auto van mijn vriend zijn werk. Gebruiken we ook voor privé. Als hij geen lease auto had gekregen, hadden wij denk ik tot voor kort geen eigen auto kunnen betalen. Ik ben nog student tot einde van dit schooljaar, misschien dat er daarna nog eentje bij komt, vind het wel fijn om een eigen auto te hebben.
Wij hebben er 4. Het zijn allemaal wat oudere auto's en we hebben er vier omdat het onze hobby is. Twee zijn van 1992, 1 van 1987 en 1 van 1976
Hier 1 auto, omdat ik voorlopig niet hoef te werken. Als ik straks weer moet werken dan halen we misschien weer een klein autootje erbij.
Ik heb een lease-auto van het werk, die we ook privé gebruiken (Opel Zafira) Mijn man rijdt met een kleine auto. Hij gebruikt deze enkel maar om naar het werk te rijden en af en toe ook voor naar afspraken. In het weekend staat deze dus stil.
Manlief en ik hebben beide een auto. Hij heeft dan de gezinsauto en ik de kleinere auto. Ik zou ook echt niet weten wat ik zonder zou moeten hihi... ben daarin denk ik best wel verwend