Wij hebben 1 auto. Ik gebruik die voornamelijk om naar mijn werk te komen en weer terug. Man werkt in de stad en gaat op zijn elektrische fiets naar zijn werk. En we gebruiken hem natuurlijk ook voor gezinsuitjes en zo
0, ook beide geen rijbewijs. de buurman en buurvrouw ook niet, de helft van de straat heeft een eigen oprit met parkeerplaats en nog staat de hele straat vol geparkeerd met auto’s. Als wij een auto zouden hebben zou ik die niet eens kunnen parkeren
2, Renault captur en dacia sandero stepway. Schoonouders en schoonbroer hebben 5 auto's voor 3 personen en 2 ervan werken altijd aan huis en de derde vaak ok en eentje is een bedrijfswagen maar dan nog. Zijn echt autofreaks maar rijden weinig dus vind dat altijd een beetje erover.
1 auto en 1 bedrijfsbus maar wel met dubbele cabine dus wordt ook als familie auto gebruikt. Allebei op hun eigen oprit dus nooit parkeer problemen.
2, en wel een parkeerprobleem! Gelukkig kan ik hem altijd voor het huis zetten (de straat houdt de plaats meestal vrij voor me ), en man moet hem een stukje verderop zetten. Maar helaas staan sommigen hier ook noodgedwongen aan de doorgaande weg waar onze straat een zijstraat van is.
Zowel ex als ik hadden een wagen. Mijn nieuwe vriend heeft een sportmodel (2-zitter) dus ben je niet zoveel mee als we met 4 zijn of zelfs even grote boodschappen willen doen Vroeger toen ik nog bij mijn ouders woonde, had ieder een auto: ouders, broer en ik. Ik kan op mijn privéterrein 4 wagens voor de woning en nog eens 3 naast de woning zetten + garage...
Wij hebben 1 auto, is van m'n man maar ik rijd wr het meeste in aangezien man 5 dagen per week met z'n werkbus weg is. Werkbus mag niet privé gebruikt worden.
Wij hebben 2 auto's. Geen parkeerprobleem hier, die van mij staat op de oprit en die van mijn vriend meestal voor het huis en anders is ergens anders in de straat wel een plekje vrij. Toen ik m'n auto pas had zette ik 'm ook gewoon in de straat, de overbuurman parkeerde zijn auto toen altijd 2 cm van mijn auto af. Hij kon er denk ik niet tegen dat we 2 parkeerplekken innamen. We hebben een vrij smalle oprit waardoor ik 'm dus op straat parkeerde, maar tegenwoordig zet ik 'm maar netjes op de oprit.
Wij hebben 1 (best grote) priveauto en mijn man heeft een werkbus voor de zaak. Wij hebben geen twee voertuigen nodig. Maar dit is de goedkoopste oplossing. Auto eruit en werkbus privé rijden is erg duur (bijtelling of belasting). We hebben een caravan en kunnen dus ook geen kleinere auto privé rijden. Nu rijdt mijn man best vaak voor de zaak, maar er zijn periodes geweest dat ze allebei het grootste deel van de week niet gebruikt werden Qua parkeren, we hebben zelf een carport op eigen terrein. En best veel parkeerplaatsen in de straat (die hopelijk niet betaald parkeren gaan worden..).