Ik ben op zoek naar een leuke verjaardagscadeau voor onze dochter die 5 wordt. Heeft iemand ervaring met de Kidizoom? Er staat bij dat ze er ook muziek op kunnen luisteren en spelletjes spelen. Hoe werkt dat precies, kun je er een SD kaart instoppen met muziek? Wat voor soort spelletjes zitten erop? Hoe werkt het foto's maken, kun je deze eenvoudig overzetten op de computer? Het lijkt ons handig voor onderweg dat ze lekker muziek kan luisteren. En foto's maken vind ze ook leuk, doet ze nu soms ook met de Ipad of mijn telefoon (leuk 10 foto's van de salontafel ) Kortom, is het een aanrader voor een meisje van 5?
Geen ervaring met de kidizoom. Mijn dochter van 4,5 jaar heeft al een jaar een eigen, echte, camera. Een oude lumix die we zelf nog hadden liggen. Ik vind net dat ze op deze leeftijd beter kan leren zorg te dragen voor een toestel, dan haar er eentje te geven waar ze mee kan gooien etc. Ze vindt het overigens geweldig en sleept het ding overal mee naartoe.
Hm ja het is niet de bedoeling dat ze ermee gaat gooien hoor, al zou dat ding daar tegen kunnen. Ik vond het meer een optie omdat ze er ook muziek mee kan luisteren. Onze andere optie voor een cadeau is namelijk een radio-cd speler.