Ik wil graag flesvoeding geven direct na de geboorte. Dit is voor mij de eerste keer, want de andere kinderen heb ik eerst borstvoeding gegeven in net begin. Maar nu wil ik het echt niet meer. Wat ik erg lastig vind is dat je jezelf erg moet verdedigen en mensen moet overtuigen. En als je informatie zoekt op flesvoeding je ook alleen maar informatie krijg over flesvoeding opvolgmelk vanaf 6 mnd. Tik je op een site zoals nutrilon in flesvoeding 0-3 mnd. Krijg je eerst een banner waar staat . Borstvoeding is beter. Ggggrrrrrrr gek van. En dan krijg je nog niet de producten die je zoekt. Ik vind het schandalig dat zelf op internet geen normale informatie kan vinden en je nog steeds een schuldgevoel krijgt als je geen borstvoeding wilt geven. Ik vind het al een moeilijke beslissing. En nu ben ik zover dat ik een besluit heb genomen en informatie wil. En dan krijg ik toch weer allemaal aantijgingen. Ik wil gewoon informatie over welke melkpoeder er bestaan vanaf de geboorte. Dit is nergens te vinden. Waar kan ik uit kiezen? Nestlé , nutrilon, Hero, koemelk, geitenmelk. En wat zijn de verschillen. Als je dan kiest voor flesvoeding dan heb je toch ook recht op veel uitgebreide info, zodat je voor het juiste product kiest voor je. Kindje.
Goedemiddag, Dankjewel voor je vraag op het forum. Vanwege wetgevingsrichtlijnen zijn wij niet bevoegd om vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden te beantwoorden. We verwijzen je hiervoor naar je consultatiebureau en kunnen je gericht advies geven. Groetjes, Anne-Lotte- Nutricia voor jou
Niets tegen jou Anna-Lotte. Blijkbaar ben jij dus ook aan regeltjes gebonden. Maar weer kan ik geen informatie krijgen. Echt gek van. Ik ga kijken of het consultatiebureau wel wil meewerken of dat ik daar ook weer eerst een verhaal krijg over hoe goed borstvoeding wel niet is.
Goedemiddag, Ik vind het heel vervelend dat ik je niet verder kan helpen, maar vanwege wetgevingsrichtlijnen mogen wij vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden niet beantwoorden. Je kunt ons altijd even bellen op ons gratis telefoonnummer 0800-022 26 26 of mailen/chatten via www.nutriciavoorjou.nl. Groetjes, Anne-Lotte