Ok , van een moeder van bijna 4 kinderen kan dit een gekke vraag zijn maar stel m lekker toch voor de oudste 3 kinderen heb ik de hydrofiel luiers van mijn baby tijd gebruikt waren heerlijk dikke hydroluiers van teddy die na 21 , 25 en 28 jaar nog prima en mooi waren nadat ik besloot dat 3 kinderen genoeg was heb ik deze doeken doorgegeven aan iemand anders . nu heb ik dus nieuwe gekocht en die moeten wel gewassen worden . gewoon op 60 graden of kookwas en in de droger of niet ? deze doeken zijn heeel erg veel dunner als die oude die ik had dus ben benieuwd of de vorm mooi blijft .
We hebben ze gewassen op 40 graden en gewoon laten drogen. Niks bijzonders mee gedaan en zijn gewoon lekker zacht
Voor de eerste keer wassen heb ik ze een paar uur in koud water gedaan Daarna op60 graden gewassen en gewoon laten drogen
Ik was ze gewoon op 60 graden en in de droogtrommel. Worden wel een beetje 'rond' dan (de H.EMA doeken).
Bedankt het is gelukt had natuurlijk ook op het label kunnen kijken heb gekleurde en witte doeken di witte op 60 en gekleurde op 40 gewassen en zijn mooi zacht geworden