Heb veel dingen gekocht bij Hans textiel en Zeeman ed. Alleen t eerste pakje niet. Deze heb ik bij de Hema gekocht. Als ik zie wat de meesten van jullie hebben is t niet alleen een gevulde commode, maar ook volgens mij een gevulde portomonee..
hihihi nou hier in iedergeval niet hoor, was het maar waar dat ik een goed gevulde portemonee had hahahahhaha dan wist ik het wel
hier ook koop gek nu vooral dat ik weet wat het is hey MANDYTJUH wij hebben de zelfde baby kamer alleen had ik hem ook in grenen voor mijn zoon van 3 en nu heb ik hem wit gemaakt en de binnen kant van de kast roze en van de commode heb ik de binnenkant van de laden ook roze gemaakt hij blijft leuk x sofaan
wat toevallig sofaan wel een leuke kamer hihihi wilde hem ook eerst white wash maken maar dat was me te veel werk pfff ( sorry dames was ff off topic) om het toch ff on topic te houden dan maar... er kunnen wel gigantisch veel kleertjes in hihihihi
Ik heb heel veel kleding bij de wibra en zeeman en hans textiel gekocht hoor want wij hebben niet zo'n gevulde portemenee maar als je goed kijkt kun je voor weinig heel veel leuks kopen
hans textiel hebben wij hier niet, maar idd bij de zeeman kan je leuke dingetjes kopen. bij de wibra heb ik ook dingetjes gekocht zoals kruik hoesjes en hoeslakens en dat soort dingetjes ik vind het juist leuk om zo goedkoop mogelijk iets leuks te open
Ik had ook een hele kast vol van te voren, maar toch te weinig in maat 50. Zo had ik geen passende rompertjes met lange mouwen in maat 50, en die had Ilias nodig omdat hij zich moeilijk op temperaturu kon houden de eerste week. En verder waren bijna alle pakjes te groot die ik had, van de ene winkel past hij wel in maat 50 en van de andere winkel zwemt hij erin. Ik dacht ook dat ik genoeg cadeau zou krijgen, maar iedereen geeft juist grote maatjes cadeau zodat hij er langer mee kan doen...... mensen begrijpen niet dat je het leuk vindt om iets cadeau te krijgen wat hij meteen aan kan! Ik heb zelfs maat 74 cadeau gekregen En verder veel in maat 62, nou dat past hij nog lang niet, hij is maar 50 cm! Maat 56 is nog veel te groot.....
@ marion... daar zit ook wel wat in natuurlijk, maar ik durf eigenlijk geen pakjes te kopen van maatje 50, want bij de laatste echo van vorige week bleek er wederom uit dat hij super lang is en ze verwachten dan ook dat hij zo rond de 54 cm zal zijn ( maar goed dat zijn natuurlijk schattingen) maar om eerlijk te zijn had ik niet verwacht dat bij 50cm maatje 56 nog veel te groot zou zijn! zou ik dan voor de zekerheid dan toch een pakje of 2 in maatje 50 gaan kopen? ( vind het zo zonder als het niet zou passen)
Als ze hem 54 cm schatten zal maat 56 vast niet te groot zijn. Ilias was al 50 cm geschat en ook 2 weken te vroeg.
DAt heb ik dus ook. Durf niet zo goed maat 50 kleertjes te kopen sinds ze bij de echo hebben ingeschat dat hij 3960 gram gaat wegen......... Nou ik heb al met mijn twee beste vriendinnen afgesproken dat als hij toch een ukkie is dat ik hen dan bel en dan gaan ze op maatje 50 jacht, vonden ze een héél vervelend voorstel, haha Trouwens die goed gevulde portemonne valt wel mee hoor. Ik heb kleertjes van de zeeman en de Hema en een paar pakjes van de Prenatal. En ik heb een paar merkpakjes gekocht (Imps&Elfs) maar die zoek ik op Internet voor de helft van de prijs En het moet gezegd, je ziet wel echt het verschil hoor, zelfs mijn man vond de duurdere kleertjes er wel erg mooi uit zien. Maar helaas dat was een eenmalige uitspatting die ik mocht doen van mezelf omdat ik voor de rest bijna alles 2e hands heb.