Ik meende te lezen dat je 10 kilo voor je kleintje mee mag nemen? Het meeste zal dan wel in onze koffers gaan en hoe deden jullie dat met de buggy? Wanneer geef je die af?
Op de site van transavia staat dat de buggy wel geldt bij die 10 kg. Als het goed is mag je je buggy mee nemen tot aan de gate, ligt er denk ik aan met wie je vliegt. Bij transavia, mag je buggy niet zwaarder zijn dan 7kg staat op de site.
Dus het verschild per maatschappij hoeveel bagage je voor je kleintje mee mag nemen. Ik weet eigenlijk nog niet hoe ik het van plan was, en het is inderdaad ook handig om te weten hoe dat werkt met de buggy enzo. Hoeveel handbagage mag je mee eigenlijk, voor je kleintje bedoel ik dan
10 kg bagage voor je kleintje, inclusief een buggy van 7 kg is niet veel. Het komt er op neer, als je een buggy hebt die echt 7 kg weegt, dat je nog 3 kg voor kleding e.d. over houdt.
wij vliegen met transavia en op de site staat dat ik dus 10 kg voor haar mee mag hebben incl buggy! dus kan niet veel extra bij grr nou ja komt wel bij ons in... wij mogen 20 kg zo te lezen.. kan dat kloppen?
Ja dat klopt idd wel dat jezelf 20kg pp mee mag nemen. Dus dat wordt ruimte maken in je koffer denk ik. Hier moet ik dat dus wel doen. Maar ik hoorde ook dat de buggy over het algemeen niet wordt gewogen bij transavia.
ik mag de buggy mee nemen en nog een koffer van 10 kilo... is niet bij elkaar! vorig jaar zelfs heel de kinderwagen met bak en al meegenoemen plus nog een koffer van 10 kilo... maar ij vliegen met een turks maatschappij ligt misschien daaraan
We zijn net terug en vlogen met Transavia, de buggy wordt niet gewogen maar mag eigenlijk niet zwaarder dan 7 kilo zijn (die van ons is 8 kilo) en je mag 10 kilo mee voor je kind inclusief de buggy. Ik had 22,5 kilo in mijn koffer en daar werd niets van gezegd gelukkig. We hadden alleen wel een superchagerijnige grondstewardess die moeilijk deed over het kleine trolleykoffertje dat we mee hadden als handbagage die 2 kilo te zwaar was(mag 5 kilo zijn), we moesten een gedeelte in onze rugzak proppen tot het 6.5 kilo woog, we hebben het uit het zicht weer allemaal terug gestopt
whaah buggy niet zwaarder dan 7 kilo? Ik weet helemaal nog niet met welke maatschappij we vliegen maar onze buggy weegt dus 8 kilo.
Ik zit even te denken, als je buggy nou te zwaar is en ze wegen het, mag je dan niet gewoon bijbetalen? Pff ik heb weer stress hoor...
Je kan toch altijd wat kleertjes in je eigen koffer stoppen ? Ze gaan toch neit controleren of er wel dames kleding in je koffer zit of je die van je man alleen maar mannen spullen