Mijn vriend en ik zijn aan het kijken voor een zomervakantiebestemming voor eind augustus. Nu heb ik een leuk hotel gezien in de badplaats Zonnestrand in Bulgarije. Ziet er mooi uit en klinkt allemaal leuk, maar ik heb geen idee wat ik me voor moet stellen bij een vakantie in Bulgarije. Is iemand er al geweest? En wat vond je ervan?
Hoi, ik ga nu voor het vijfde jaar naar het zonnestrand.wij vinden het daar super.Er zijn heel veel winkeltjes,barretjes,terrasjes. een mooi strand. Het is wel erg toeristisch.Daar moet je van houden.Het verblijf is goedkoop. Welk hotel had je op het oog als ik vragen mag. groetjes sarita
ja daar ben ik ook geweest.Is een heel goed hotel 2 grote zwembaden.pal aan het strand. Het enige nadeel van dit hotel is,is dat het aan het einde van de boulevard ligt,maar het is wel gezellig lopen naar het centrum toe.Wij gaan zelf naar barcelo.Dit hotel ligt midden in het centrum,maar het is wel wat duurder. groetjes sarita
Ja, hotel Majestic ken ik. Dat is juist het hotel dat ik gevonden had! Het is dus leuk en een goed hotel? Bedankt voor jullie reacties!
wij zaten in het hotle ernaast.... veel lol gehad met 3 kleine kinderen...dit hotel zag er ook goed uit... en de boulevard dat is het erachter is er bijna niets...wel leuk is met het bootje naar het schiereiland...wel doen als de zee niet ruw is anders ben je ziek......
wij vertrekken op 21-7 naar het zonnestrand zitten dan in hotel Lion. ligt ook buiten het centrum, lijkt mij juist wel fijn, zo zit je niet in de drukte. Maar ben heel benieuwt! Weet iemand hoe het strand daar is? Lig je echt bedje aan bedje of kun je met zn 2en een btje rustig liggen?