ja hoor... morgen gaan wij op vakantie maar of we er fatsoenlijk verder zullen komen pfff ik hoop het.. Het begon vanmorgen al mijn moeder net nieuw behang gaat mee met ons op vakantie en vader en zusje dan.. maar heel haar huiskamer vol met water was er een waterleiding gesprongen net nieuw behang niet meer te krijgen en dus alles maar ook echt alles naar de klote gewoon.. En de keuken ook net nieuw moet helemaal open gebroken worden. Nu hebben ze de kraan dichtgedraaid water kraan en dus vandaag iemand laten kijken ernaar maar kunnen ze pas laten maken als we terug komen van vakantie. Dus die troffen het alweer. Dan ga ik koffers inpakken echt niet normaal nog veel moeten kopen wat ik niet meer had enz. Dat is eigen schuld maar heerlijk ben ik klaar is die stomme koffers veelste zwaar. Mijn koffer 25 kilo en van me vriend al 22 kilo mag maar 20 kilo zijn en van alysia mag maar 10 kilo zijn is al 12 kilo. Ik snap het niet maarja ik ga het proberen ze hebben nog nooit gelukkig moeilijk gedaan dus hopelijk nu weer niet. pfff.. RIjden we net naar de winkel ja hoor ligt de uitlaat los dwars door midden geroest! Wel leuk een sportieve auto nu maar is levensgevaarlijk dus dat word morgenochten heeel vroeg wakker worden hopelijk een garage bellen die gelijk kan anders word het nog met de trein weg ook maar dat zien we totaal niet zitten... dus pffff sorry hoor maar is elk jaar wat vrogi jaar flinke drama alleen erger dan dit allemaal jaar ervoor ook al drama... pfff zal ik nog wel aankomen op schiphol morgen nu momenteel even niet meer positief! Dus hopelijk morgen snel de reis achter de rug dan eindelijk hopelijk fatsoenlijk vakantie vieren.. zo dit lucht weer even op sorry voor me beklag wou het even kwijt
haha nog niet moet om 2 uur van huis moeten precies vliegen als nederland moet spelen ze zjn gelukkig toch al door maar auto is weer gemaakt en ga nu even ontspannend en relax blijven zo zonde van de voorpret anders