Morgenavond is het zover, dan vieren we pakjesavond met de kids. Alleen met ons gezin, dus man en twee kinderen (een en twee jaar). Ze komen om vijf uur thuis uit de creche en dan moeten we iets eten. Ik heb natuurlijk een hoop pepernoten en sinterklaassnoep ingeslagen voor tijdens het uitpakken. Wat eten jullie? Hebben jullie nog tips voor een lichte maaltijd (voedzaam), zodat er nog wat ruimte voor lekkers overblijft?
Ja dat zou ook mijn gedachte zijn! Ik eet morgen nasi uit de *piep*. Vriendlief moet werken en verder nog geen kids hier rondhuppelen. Veel plezier morgenavond!
kippesoep met stokbrood en dan van unox snackballetjes in satesaus (speciale wens van mijn zoontje die satesaus zo lekker vind...) en dan daarna wat pepernoten en ik heb evt nog wat appeltaart.
niet licht, maar wel iets wat ze makkelijk en snel eten: Boerenkool met worst . Denk dat ik dat morgen maar doe... genoeg ongezond gegeten de laatste dagen. Maar anders was het denk ik soep geweest. Lekker met soepstengels en misschien een broodje erbij.
Krieltjes (favoriet van colin), brocolli met kaassaus en lekker vleesje. even redelijk gewoon en voor colin dus exta lekker vanwege de krieltjes haha..
Thx dames, Ik zat zelf ook al aan soep te denken. Ze lunchen op de creche ook altijd warm, dus alleen een broodje zou ook kunnen. Ik wil ze alleen niet te veel geven, want ze hebben zulke kleine maagjes.
Wij hebben vandaag met zijn alle een soepje met belegde broodjes op. De kleine man had wel een volledige warme maaltijd (aardapppelen, groente en vlees)
wij hadden vandaag soep met pitabroodjes met mini gehaktballetjes en rookworst en sla. alles was zo goed als op dus het zal wel gesmaakt hebben
Wij eten morgen verse groente/tomatensoep. Heb em vandaag al gemaakt. Hier komen twee oma's mee feesten dus we halen morgen nog vers stokbrood bij de bakker en vandaag heb ik lekkere smeerseltjes gehaald. Beetje een luxe variant van soep met brood dus hier, en we eten een uurtje eerder, om vijf uur. Zo hebben we lekker ruim de tijd voor de kadootjes.
Ik maak morgen draadjesvlees met speculaaskruiden en een pepernotentaart als toetje! Maar onze kleine man is pas 5 maanden dus voor de rest, naast warme chocomel, geen snoepgoed.
Gewoon wit belegde bolletjes..want de rest van de avond staat er een schaal met pepernoten en warme chocolademelk.
Wij doen de Kadootjes aan het eind van de middag en gaan daarna gourmetten met opa , oma en onze drie kids