Geloof me, dat is prima te verpesten. Ik houd ook niet van biefstuk en al helemaal niet van het bereiden ervan. Ik verpest dat dus echt
Maar je hebt bakwijzes e. Als jij niets rauw wil zien dan neem je 1 van de 2 bakwijzes waarbij het rauwe weg is. Het is net een vleessoort die heel vaak verpest word. Te droog door constant prikken in het vlees. Te taai door het vlees niet te laren rusten. Bakwijze die totaal niet is wat je wou. Taai door de temperatuur van de pan die niet goed was
Je bent niet de engige hoor. Er zijn zelfs vrij veel horeca zaken waar het mis loopt let de bakwijze.
Nope, ik vind het gewoon altijd vies. Rare, medium rare, medium, ik vind het gewoon niet lekker. Ik houd niet van de structuur, ik houd niet van de geur. Ik vind het gewoon niets. Smaken verschillen. Ik kan heel goed een biefstukje bakken, mijn zusje komt ze speciaal daarom hier eten, maar zelf hoef ik het niet. Goed veel boter, beide kanten dichtschroeien, nooit prikken in het vlees. Afhankelijk van het gewicht elke kant even kort, ondertussen bedruipen, rusten in aluminiumfolie, ziet er top uit en anderen vinden het heerlijk. Maar ik vind het gewoon vies. Ik kan prima (of goed, maar klinkt zo gek over jezelf) koken.
Ligt eraan hoe we barbecuen. Met de kamado komt er vaak een hele maaltijd af dus dan is het 1 stuk vlees met bijgerechten (groente, aardappels, etc). We vinden barbecuen beide leuk en soms komen er gerechten die er de hele dag op moeten. Andere momenten is het meer het standaard barbecuen dan gebruiken we vaak de andere, grotere barbecue. Die kan op gas en kolen. Ligt aan de tijd die we hebben wat we dan gebruiken. Dan zijn het vaak 3 a 4 stukjes vlees van de barbecue aangevuld met salade en stokbrood.
Ik vind het echt niet lekker, maar vind het juist simpel te bereiden. Ik heb ook niet zoveel geduld en dit is altijd vrij snel klaar haha.
Neen dat klinkt niet gek, ik kan namelijk ook goed koken . Ik vind dan weer gemalen spullen vies (worsten, hamburgers,...) dus ieder zijn eigen ding e.
Hahaha Gemalen vlees vind ik ook vies. Ik houd helemaal niet van vlees eigenlijk. Het enige waar je mij een plezier mee doet is een varkenshaasje of een speklapje. De rest laat ik met alle plezier liggen, heb ook 2 jaar vegetarisch gegeten, maar doordat ik allerlei allergieën heb en ik het heel lastig vond om toch b12 en proteïnen binnen te krijgen, ben ik toch weer wat meer vlees gaan eten.
Biefstuk heb ik al in geen jaren gegeten houd niet zo van dat rouwe stukje. Vroeger aten wij tartaar door gebakken dacht ook dat het zo hoorde. Totdat ik dus ergens anders ging eten was gelijk genezen. En bot hoef je helemaal niet te halen. Kippenpoot vind ik heel lekker, en gaat nog net kan dan veel vlees er afhalen met een mes en vork. Maar kluiven aan een stuk voor vlees de gruwel. Dus ja spareribs gaat het hem ook niet zijn tenzij ik dus een beetje vlees kan afhalen en dat de ander kluift.
Maar waarom zou je uw biefstuk rauw eten? Bak hem gewoon volgens de bakwijze dz jijzelf wil . Ik eet het ook niet Bleu en bloederig hoor. Ribbetjes, poten, vleugels,... Vies allemaal
Voor mij is well done nog rauw. Als het niet allemaal dezelfde kleur heeft valt het onder rauw voor mij.
Ik ben zelf vegetarier, man en kinderen niet. Maar ik vind dat een vleeseter, zeker kinderen, wel moeten weten/beseffen dat er een beest op het bord ligt. Dus ja, botjes en herkenbare vormen horen er regelmatig bij. Ook een hele vis bijvoorbeeld.
Oh persoonlijk eet ik niet niet iets met botten, omdat het dan teveel op een dier lijkt ofzo hoor. Ik eet gewoon niet graag met mijn handen.
Ah maar dat ligt dan aan uw bakker . Als mijn ouders bien cuit vragen is dat echt volledig uitgebakken, geen roze meer te zien. Voor mij mag er wel nog wat roze zijn a point is voor mij perfect, beetje rozig maar gebakken en geen bloed meer .
Als je me dit een jaar geleden had gevraagd had ik gezegd dat ik ook wel 5 stuks at. Inderdaad hamburger, worstje, speklapjes, varkenslapje van de supermarkt. Maar ik (man ook trouwens) was daar klaar mee, echt lekker is het niet en al zeker niet gezond en niet goed voor milieu. Dus nu doen we 1 of max 2 goede stukken vlees van de slager (rund of kip of vis, eten uberhaupt (bijna) geen varken meer) en dan lekker stokbroodje en salade en het is prima. En dat bevalt ons echt veel beter. Niet zo'n volgevreten vettig gevoel na een barbecue.
Oeh wij weten donders goed waar het vandaan komt. Maar ik ga lichtelijk over mijn nek van bot. En waneer ik echt iets van bot in mijn mond heb tja. Dus lekker eraf snijden en voorzichtig eten haha. Vis hoef ik helemaal niet.