Hey meiden, Ik ben al een beetje aan het rondkijken voor een combi wagen, maar waar ik wel rekening mee moet houden is dat hij in de kofferbak van een 206 past. Wie heeft er toevallig ook een 206 of gelijksoortige auto, en welke kinderwagen heb je? Alvast bedankt voor jullie tips/adviezen. Groetjes, Djinti
Ik heb een citroén c1 en wij hebben de mutsy transporter gekocht. Kofferbak was hier met geen enkele wagen een optie maar deze kan wel kwa onderstel achter mijn stoel weggezet worden. Maxi cosi eerst voor en dan later rechts achterin, en zolang de maxi cosi voor zit kan de ligbak nog mee op de achterbank.. Succes meis!
Mijn zusje heeft de 206 en die neemt regelmatig haar nichtje mee in de auto wij hebben de bugaboo en die kan met onderstel en bak in de koffer (wel zonder hoedenplank)
De 206 is toch helemaal niet zo klein? Volgens mij passen daar wel veel verschillende wagens in hoor.
Ligt er natuurlijk ook aan wat je budget is Maar de bugaboo, beebop, cruizer en quinny buzz vouwen klein op.
Wij hebben een Toyota aygo en een Peugeot 107, in beide past onze Mura (onderstel in de kofferbak, reiswieg in de auto zelf), dus in een 206 moet ook kunnen, lijkt me.
Wij hebben een Peugeot 206 en een Mutsy 4-rider. Deze wagen vouwt niet echt klein op, maar past wel in de achterbak.
Ik ging drie maanden geleden op zoek naar een nieuwe auto ivm het feit dat ik een drie deurs had. Kinderwagen hadden we toen net binnen dus hop met de kinderwagen naar de dealer. Nieuwe vw Polo besteld, daar kon onze mura goed in. Overigens ston er toevallig nog een zwanger stel met kinderwagen in bubbeltjes plastic te passen haha. Als jij het andersom doet: ga met je auto naar babyspeciaalzaak. Kies uit wat je mooi vindt, loop even met kinderwagen en verkoper naar je auto en pas gewoon.
@minnie, die 4 rider versie vouwt die kleiner op dan de versie met de 4 grote wielen? wij zijn op zoek naar een auto, maar in een 206 paste het onderstel niet zonder 2 wielen eraf te halen..... of zet je m op z'n kant?
Wij hebben een mutsy transporter en deze past niet in de kofferbak van de peugeot 206. (wel op de achterbank met maxi cosi er naast)
@ justme66: ik heb geen idee hoe het met de andere wagens zit. We wisten al dat we graag deze wagen wilde hebben en hebben die in onze auto gepast en dat ging prima. Als er meer in de kofferbak moet dan kunnen de wielen er makkelijk afgehaald worden.
Ik heb een kia picanto en die heeft dus een hele kleine kofferbak (past net een kratje bier in qua diepte zeg maar) en ik heb een quinny buzz. Ben voor ik de wagen kocht via mp ben ik eerst naar een babyzaak gereden in de buurt (babypark) en heb daar gevraagt of ik hem even mocht passen om te voorkomen dat dadelijk alsnog de wagen niet in de auto zou passen.
hier een toyota aygo en een quinny buzz past met gemak in de achterbak. komt wel iets boven de bank uit maar vindt ik persoonlijk niet erg. binnen een paar sec. heb je de wielen er af als het moet en past hij hier helemaal in de achterbak en kan de hoedenplank er nog bovenop.
@minnie, we hebben het ook geprobeerd bij een 207, maar dat paste alleen plat neergelegd zonder 2 wieltjes. met alle wielen eraan paste niet, of moet je m dan op z'n kant leggen?
Ik heb een Citroen Saxo (vergelijkbaar met een 106) en een Quinny Speedi, die wagen past met wielen eraan en reiswieg erbij in de achterbak (op z´n kant en zonder hoedenplank). Moet in een 206 dan ook wel passen, de Speedi is ingeklapt nog best groot en log dus andere wagens zullen nog wel makkelijker passen.