Goede morgen, ik heb een vraagje. ik weet sinds 2 weken dat ik zwanger ben (jippie) en we hebben er helemaal zin in maar sinds afgelopen weekend heb ik plotseling bloedverlies. Ik was aan het sporten en opeens best wel veel (half inlegkruisje) helder bloed. Sinds dien wisselt het heel erg van geen bloeding tot bruinig bloed. Ik heb de VK alwel gebeld en die zegt zodra je geen heftige buikpijnen heb is er niks aan de hand... Maar ik wordt hier zo onzeker van. Hebben meer mensen hier ervaringen mee gehad? alvast bedankt! groetjes Inger
Ik wil je niet ontmoedigen maar ik zou er toch maar rekening mee houden dat het niet goed zou kunnen zijn. Ik had het ook in mijn eerste zwangerschap en had uiteindelijk een missed abortion. Maar laten we maar hopen dat het bij jou anders is!
Dank je Suzanne voor je snelle reactie. Maar ik vind het zo moeilijk. Het voelt zo goed vanaf het begin. Het is afgelopen zondag begonnen tijdens het sporten en na het vrijen trouwens. En nu is het zo af en toe meestal alleen met afvegen. Maar mocht het mis zijn, hoe lang kan dat dan nog duren? ppfppfpff sorry hoor maar ik wordt hier zoooo onzeker van. groetjes Inger
Bij mij was het ook alleen tijdens het afvegen. Ik had dus niet eens veel bloedverlies. Gewoon wat helder bloed met afvegen. Er is toen een echo gemaakt en daaruit bleek dat de groei gestopt was met ca. 7 weken. Ik zat inmiddels in week 10. Ik zou gewoon vragen of je een echo kunt krijgen volgende week, als het hartje te zien zou moeten zijn zo rond 7 weken. In elk geval veel succes!
moeilijk hoor. Ik heb zelf bij beide zwangerschappen in het begin bloedverlies gehad. De eerste tot aan 9 weken, met een onduidelijke oorzaak, de 2e tot aan 10 weken, bleek door de ligging van de placenta. De eerste zwangerschap heeft een gezond kind opgeleverd en zoals het er nu uitziet zal de tweede zwangerschap dat ook doen. Dus het hoeft niet altijd fout te gaan. Wat je vk zegt is waar. Als het alleen maar bloed is, en geen krampen of pijn, is het echt niet fout. Gewoon rustig afwachten, hoe moeilijk dat ook is.
Ik heb het ook gehad. Bloedverlies en GEEN krampen. Mijn VK zij als het erg vroeg mis gaat dan is dat vaak zonder krampen,omdat het lichaam niet zo heel veel af te breken heeft. Ik heb niet zoveel bloed verloren (inlegkruisje vol) maar het was wel mis. Ik wil je helemaal niet ontmoedigen, maar als ik jouw was zou ik om een echo vragen. Dat is het enige wat een beetje zekerheid kan geven. Heel veel sterkte en ik hoop heel erg dat het allemaal goed gaat.
weet je altijd van dat zinneke:zolang het geen pijn doet! krijg ik het.. Ik heb een week gebloed,nooit pijn gehad of krampen en had ook een MK
Ik had dezelfde klachten alleen dan geen miskraam maar wel een mola zwangerschap. De verloskundige heeft dit niet herkent waardoor ik er na 13 wk pas achter kwam omdat ik zelf naar de gyn ben gegaan (omdat ik me inmiddels zo slecht voelde). Met alle gevolgen van dien.. bij 7wk zei ze gefeliciteerd je bent zwanger, geen vruchtje nog maar dat zou komen, bij 9 wk na zei ze helaas je hebt een miskraam. Dus misschien moet je dat wel ter sprake brengen! Ik hoop voor je dat het vals alarm is! Heel veel succes morgen!
"Goede"morgen. Wat heb ik een kl*te avond en nacht gehad. Ik heb zo'n slecht gevoel erover terwijl ik tot gisteren altijd positief was. Gisterenavond best veel bloed verloren, gewoon helder rood bloed. Het lijkt wel of ik ongi ben, hoe kan dat nu? Ik wordt gek van onzekerheid, nog "maar" 8 uur te gaan voor de echo... groetjes Inger
gisteren middag dus een miskraam gehad. Daarna dus nog een echo gehad en mijn baarmoeder was helemaal leeg. Ik vind dit echt heel moeilijk.
ha ik vind het wel heel slecht dat zon vk dat zegt want er zijn er genoeg die nergens last van hebben gehad en toch een mk maar het kan2 kanten in gaan wie weet is het innesteling bleoding of ligt de baarmoederkoek er voor. maar heb op 14 okt. te horen gekregen da thet niet geod zat en had nog nergens last van en vrijdag avond en zaterdag ochtend wat steekjes en smiddags afgekomen maar van te voren nergens last van wel beetje bloed verloren . succe duim voor je
Hoi Hoi, Had 3 dec. mijn laatste eerste menstruatie dag, 2 januari getest en positief. Nu heb ik gisteren, 4 januari een beetje bruinig slijm/ vocht verloren en vandaag weer. Heb ook een ongie gevoel. Kan iemand mij vertellen of dit normaal is? Wanneer kan/hoor ik contact op te nemen met de verloskundige?
Hoi Nellie, het kan 2 kanten op gaan, dat heb ik zelf ook ervaren. De vk kan je altijd bellen, als je twijfelt gewoon bellen en vragen. Dat kan nooit geen kwaad. Sterkte! groetjes Inger
Sterkte inger! Ik heb in de 9e week bloedverlies gehad zonder krampen. Ik had er een goed gevoel over maar de echo gisteren bleek anders te zijn. Ik heb ook een MK gehad. Het gevoel is rot, boosheid en frustratie heerst. Maar hou moed, ooit zal het goed gaan.
Heel veel sterkte Inger. Je verhaal klinkt mij heel bekend in de oren. Ook ik heb vh weekend 2 dagen helder bloedverlies gehad, maar ook geen buikpijn. De VK zei het zelfde zinnetje...als je geen buikpijn hebt, is de kans groot dat het goed gaat. Maar hier is het dus ook wel eens anders. morgen krijg ik mijn echo. Ik wens je heel veel sterkte toe! x Marleen