Alles gaat zo snel bij de 2e.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door beccie, 13 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beccie

beccie Niet meer actief

hallo.
    ik ben zwanger van de 2e en alles gaat nu zo vreselijk snel.
    het lijkt net of ik gisteren een test heb gedaan maar ben al over de 20 weken.

bij de eerste duurde alles zo lang en kon ik niet wachten tot ik moest bevallen. maar nu lijkt alles aan me voorbij te gaan soms.
    ik voel me ook niet zo erg zwanger als bij de eerste. toen was ik constant misselijk en kon niet veel.
    nu merk ik er eigenlijk weinig van en er ben er ook veel minder mee bezig dan toen.

zijn er meer die dit zo hebben ?
    komt misschien ook wel omdat ik hier nu een peuter rond heb lopen die veel aandacht vraagt, waardoor de tijd veel sneller gaat :)

2. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    ik snap helemaal hoe je je voelt, heb hier een prachtige dochter van net 3 jaar oud en werk 3 dagen in de week, vind het nu echt voorbij vliegen! bij mn dochtertje veel last gehad van vanalles in de zwschap en de tijd leek voorbij te kruipen! nu gaat alles gelukkig heel voorspoedig en ben alweer 30.5 week zwanger!! het gaat echt enorm snel! soms lijkt alles aan je voorbij te gaan en als je er dan bij stilstaat dan denk je: sh*t, ons 2e meisje kan zich gewoon over 6.5 week al aandienen!!! probeer er nu maar zoveel mogelijk van te genieten zolang ze nog in mn buik aan het trappelen is, voor je het weet is de zwschap weer voorbij!

3. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    ik had het ook bij mn 2e. Nu zwanger van de derde en gaat alles nog vlugger voorbij. probeer er maar zoveel mogelijk van te genieten, het zal mijn laatste keer zijn.

4. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Hier ook hoor, mijn dochter is net 1 geworden en ben veel met haar bezig, bij mijn dochter kropen die eerste 20 weken zooo langzaam voorbij, nu geen last van :)
    Ben ook veel laxer met spullen kopen nu!

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    ik weet helemaal hoe je je voelt... kon ik bij de eerste de weken wel voorbijkijken, zit ik nu in een poep en een scheet alweer bijna in week 32!!!

Deel Deze Pagina