Scheelt dat ze nog geen kinds hebben he, niet dat ik erover wil klagen, maar koop maar eens een pak luiers en voeding, dan ben je ook zo 20 euro extra kwijt, naast kleding e.d. Waar een kindje zo uit is. Wij halen meestal alleen de aanbiedingen bij de winkel, een paar producten uitgezonderd, maar dan zijn we meer kwijt maar hebben wel een flinke voorraad voor wanneer we het wel nodig hebben. Pompers met 50% korting, en wereldgerechten van Knorr hebben we ook een flinke voorraad van. Ieder zo z'n ding maar 105 redden wij ook echt niet
Al zouden ze 3x per week bij iemand anders eten, geen frisdrank-thee-koffie drinken, en niet snoepen, dan kan je t toch nog niet redden met zo weinig? Tel maar een beetje de basis dan zit je er al overheen.... Ben benieuwd wat nu "de gouden tip" zal zijn, om met zo weinig rond te komen.
Dat homostel kwam vaak bij mij aan de kassa in het tuincentrum. Altijd heel aardig. Vooral rudi die met dat rode jasje. Kochten altijd voor flinke bedragen. En keken niet op of om van een enorme rekening. Nu snap ik waarom hihi.
Ik vind het leuk voor ze en gun het iedereen, vooral mijzelf hahah. Maar zo open en bloot op tv nee dat zou niet mijn keuze zijn en dit meer omdat je ook slechte personen hiermee aantrekt.