Vorige zwangerschap 13 kilo en nu zit ik ook op 13 maar de vorige keer was ik nu al 2 dagen mama dus wordt nu misschien wel een stukje meer. Was het gelukkig na 2 weken al weer bijna kwijt.
Vorige zwangerschap ben ik 13 kg aangekomen. Ze is geboren bij 36+5. Ik was het ook binnen een paar weken kwijt. Hopelijk gaat het dit keer ook zo
Geen paniek Limbootje, mijn vorige zwangerschap kwam ik ook heel snel aan, uiteindelijk zelfs 23 kg, na 3 m was dit er allemaal weer af zonder moeite! Elk lichaam reageert anders. Ik vind persoonlijk ook dat sommige dames in dit topic heel erg weinig bijkomen. Gemiddeld verwacht je toch wel een 14 kg bij te komen bij een normaal bmi. Ik ben zelf wel vrij licht, een 50 kg bij begin zwangerschap deze keer.
Ik dacht al dat ik de enige was die vind dat sommige wel erg weinig aankomen. Soms vraag ik me zelfs af in hoeverre sommige ook wel helemaal eerlijk zijn hoor, sorry. Want van de andere kant zijn de afval-topics niet van de lucht en de dames die wel wat (meer) aankomen gaan zich schamen, wat totaal niet nodig is.
Ik laat mij er ook niet te veel door leiden, ben zelf overmorgen 40 weken en sta op +24 maar ik ben alweer ruim een kg afgevallen ten opzichte van 2 weken geleden. Ik heb altijd een BMI van rond de 24 gehad maar was voor mijn zwangerschap afgevallen tot 21,7. Ik heb ook echt het gevoel dat mijn lijf echt in een soort reset ging naar die 24 voordat ik er echt zwanger begon uit te zien. Ten opzichte van mijn vroegere gewicht ben ik maar 14 kg aangekomen en ik verwacht dat die er zonder al te veel problemen zullen afgaan, voor de resterende 10 zal ik weer moeten knokken maar ik weet dat ik het kan!
29 weken, +8 kilo Blijf het verbazingwekkend vinden, kwam vroeger nooit aan, vanaf dat ik een haar of 19 was ging het best rap en kon ik niet meer alles eten(nu 27) en had verwacht dat ik tijdens de zwangerschap mega aan zou komen. Ik snoep vrolijk en let amper op wat ik eet qua hoeveelheden enzo en tot nu toe ben ik alleen gegroeid qua buik en borsten en af en toe hou ik wat vocht vast in mn gezicht. T is een raadsel hoe mn lichaam werkt...
Ik ben met 37+4 bevallen en was 19 kilo aangekomen. 4 dagen na m'n bevalling was dat al 10 kilo minder.
Kop op meid, bij mij zat er met 8 weken al 4 kilo aan. En ik hield echt niets binnen! Inmiddels bijna 35 weken en ik zit nu op een kleine 12 kilo. Puur buik, verder niets. Het kan dus nog meevallen.
10 weken en 4 kilo, haha zou ik een moord voor doen, ik ben nu 16 weken en 9 kilo, ik ga de 20 zeker halen en dat vind ik verschrikkelijk. En dat terwijl ik echt niet heel anders eet. Sportte alleen eerst heel fanatiek en daar wel abrupt mee gestopt. Moet wel zeggen dat het nu langzamer gaat. Er zijn ook mensen die juist in het begin veel aankomen en daarna niet zoveel meer. Hoop maar dat ik daar bij hoor
Ik ben al zeker een kilo of 3 en 7+4 weken zwanger aangekomen maar dat komt en doordat ik gestopt ben met medicijnen die het vocht wat ik van naturen vasthoud niet meer slik, niet meer in de sauna mag en wat vaker een boterham of bakje müsli pak tegen de misselijkheid. Shit happens maar ik val gelukkig wel gemakkelijk af normaal dus ga er vanuit dat ik het ook wel zo weer kwijt ben.