Ik ben nu 1 kilo aangekomen...Ik ben de eerste drie maanden afgevallen door misselijkheid. Ik heb fors overgewicht, dus ik vind het helemaal niet erg dat ik weinig aankom! De baby groeit goed en ligt helemaal op schema en dat is het belangrijkste, toch?
Ik ging van 70,2 kg naar 76,5 kg in 21 weken tijd. Vind ik wel netjes, moet ik zeggen. Ben dus 6,3 kg aangekomen.
Ik ben nu 30 weken en ongeveer 16 kilo aangekomen. Twee weken geleden was ik bij de vk 15 kilo aangekomen... Thuis heb ik geen weegschaal. Mijn kleine is gezond en daar gaat het om. Ik eet gewoon en snoep niet zo heel veel. Heb wel veel last van vocht. Ik zie het allemaal wel na de bevalling... Wie weet is het er zo weer af en misschien moet ik er wat moeite voor doen... Maar ik denk als je zo bezig bent met de kleine dat het wel vanzelf gaat....
Van onze 1e ben ik 36 (!) aangekomen... Niet eens zoveel gesnoept en gesnackt, maar wel meer eetlust. Veel meer broodjes gegeten... Nu ben ik zwanger van de 2e en tot nu toe 1 kilo erbij...
Hoi Ik was bij de eerste in totaal ruim 30 kilo aangekomen. Ben er ook weer 25 afgevallen. De laatste 6 willen niet zo lukken. Maar ja ben nu weer zwanger dus ik zie wel. Daarna maar weer even lijnen. Lies kim
Weeg nu 65,5 kg. Normaal ongeveer 60 kg; dus ruim 5 kg erbij. Heb geen idee wat "normaal" is overigens. De kleine groeit in ieder geval goed.
Bij mij ginf ht in het begin heel erg hard. Toen ik met 12 weken voor het eerst naar de vlos ging, zat er al 7 kilo bij. Had daarvoor behoorlijk gelijnd dus mijn lichaam had wat in te halen. Nu zit ik steeds op een pond per week, dat is prima. Ik ben nu in totaal zo'n 11 kilo aangekomen en daar zit een hoop vocht bij...
Tot nu toe 7,5 kilo, bij mijn eerste was ik nu al 20 kilo aangekomen dus ik mag nu niet klagen lol Ach en weet straks ga ik weer lijnen geniet nu van mijn zwangerschap en die kilo's kunnen mij gestolen worden.
Ben nu 17 weken zwanger en er zit al 6 kilo aan...vrees dat ik zeker de eerste 4 kilo eraan heb gesnoept...
vanmorgen op de weegschaal gestaan en tot nu toe maar 6 kg! heb wel de nodige reserves van mijzelf hoor...
tot nu toe 2.5 kilo ! maar ik heb al echt een mega buik mijn benen en armen zijn dunner geworden dat kun je wel zien ben ook veel ziek geweest en dat gaat al beter dus nu zal het wel sneller gaan denk ik ben ook al 8 kilo aangekomen voor de zwangerschap door het stoppen met roken dus misschien dat het daarom nu iets minder snel gaat !
Ik denk dat ik ongeveer 9 kilo ben aangekomen. (heb thuis geen weegschaal en ben voor de eerste keer gewogen bij 10 weken en vandaag voor het laatst bij 32 weken, verschil van 8 kilo).