k ben 3 kilo aangekomen vk zegt het schiet neit echt op met de kilootjes he ..is het erg dan dat k niet veel aankom?
ik ben nu 10 weken en het is de tweede. ik ben NU AL 3 en half kilo aangekomen. Ik vind t eng, want bij de eerste was ik 30 kilo aangekomen en heb heel hard moeten werken om het eraf te krijgen. Eng eng.....maar afwachten maaar....
Ik ben 25,3 wkn en ben ook maar iets van 3 kilo aangekomen. En daar ben ik maar blij van ook, want heb van mezelf nogal overgewicht. Als dit nou zo door blijft gaan heb ik minder moeite om het er weer af te krijgen..... Frapant; normaal eet ik een frietje of een gebakje en ben de dag erna 1 kilo zwaarder. En nu "snoep" ik meer en eet meer, e nu kom ik amper aan.
chantilly dat is wel lekker he hihii nu maar hopen dat het over een tijdje nie in een keer eraan komt.. k ben 27 weken en ik weeg 57 kilo ben 1.65 ik vind het neit erg hoor hoef k me ook geen zorgen te maken over afvallen na de geboorte
Ik ben nu bijna 18 weken zwanger en 2 kilo aangekomen. Begingewicht was 57.5, nu dus nog geen 60, maar het zal niet lang duren neem ik aan eerdat ik daar overheen ga. Groetjes
Tot nu toe precies 10 kilo! In het begin ging het heel hard, toen weer even niets erbij en sinds deze week weer een kilo erbij. Maak me er niet druk over,weet van mezelf dat ik me niet volprop. Zolang het maar goed gaat met het kindje! Daarna zien we wel weer.. Groetjes Lotte
Bij 34,5 week nu 8 kilo. Is redelijk geleidelijk gegaan, het eerste kwartaal gelijk gebleven en daarna dus redelijk gelijkmatig gestegen. Maar ik had al overgewicht, dus vetreserve hoef ik niet meer op te bouwen
nu 12,5 kg, maar volgens mij hou ik redelijk wat vocht vast, want ik krijg m'n laarzen bijna niet meer dicht
Hallo Ik ben 26 weken zwanger van men derde kindje en ben tot op vandaag 10 kg bijgekomen. Bij mijn eerste zwangerschap 26 kg en toen is alles er terug af gegaan en bij men tweede zwangerschap 31 kg aangekomen en er is toen maar 7kg af gegaan.:s
ik ben bij de eerste iets van 14 kilo aangekomen, maar had niks van een buik..Iedereen vond juist dat ik er overal slanker uitzag..Ik was bevallen en er ging nog 5 extra kilo vanaf..Nu van de tweede ben ik bijna 6 maanden zwanger en al 10 kilo aangekomen terwijl ik nooit snoep en altijd gezond eet..Weer heb ik bijna geen buik. je zou niet zeggen dat ik zwanger ben..Ik zie wel of het er weer vanaf gaat..als je niet teveel ongezonde dingen eet is er volgens mij niet veel aan de hand. groetjes