ik ben 2 kilo aangekomen met 25 wkn. van de 59 naar 61 met een lengte van 1.74 niet veel dus maar ik denk dat daar in de laatste 3 mdn nog wel verandering in gaat komen.ben verslaafd aan chocola geworden
ik ben met 20 wkn zo'n 5 kg aan gekomen. bij onze eerste was ik totaal 11 kg aangekomen, dus ik verwacht dat ik deze x daar wel over heen ga. Heb nu ook een heel ander eetpatroon als toen. Maar mijn v.k. zegt dat je je er zowiezo niet te veel op moet fixeren, want gewicht zegt niet zo veel. (ons zoontje was dysmatuur (te licht) terwijl ik heel normaal was aangekomen volgens de gyn. Onze v.k. praktijk weegt je zelfs niet meer bij de standaard controles, tenzij er reden voor is. Niet te veel over piekeren dus. iedereen is anders.
Ik ben tot nu toe (met 27 weken 4 dagen), 4,5 kg aangekomen. Ben benieuwd hoeveel ik nog aan ga komen, bij mijn eerste zwangerschap was ik in totaal 10 kg aangekomen.
zou fijn zijn. met deze zwangerschap ben ik 35 kilo aangekomen, dus met jouw theorie kom ik bij een volgende nauwelijks aan! ik ben voor
Ben tot nu toe ongeveer 6 kilo aangekomen. De eerste maanden viel ik af (ong 3 kilo) omdat ik mijn lunch/avondeten niet of nauwelijks naar binnen kreeg....
Was vanochtend bij de vlos weer nie aangekomen. Ik zit in totaal op iets van 3 kilo ofzo.... Daar ben ik erg blij mee want ben van mezelf al dik/stevig... en wat er niet aan komt hoeft er ook niet af..! En de beebs doet het goed en ik ben qua gezondheid ook goed, dus wat wil ik nog meer ?
eerste zwangerschap 20 kilo aangekomen! Nu met 30 weken nog maar 5 kilo aangekomen! Kan mn eigen (heup) broeken zelfs nog aan! En dat terwijl ik echt en hele dikke buik heb..
Hoi, Durf het bijna niet te zeggen: 30 wk en 6 dgn zwanger enneh ongeveer 1 kg aangekomen.... Maar alles gaat goed met de kleine, buik groeit goed en ukkie zal wel van mij eten ofzo. VK zegt dat ik me niet druk hoef te maken of meer hoef te gaan eten... Dus tsja...maar wie weet wat die laatste weken nog doen Groetjess, Mili