Hoeveel ben jij afgevallen door 1-3 x kickboksen per week?

Discussie in 'De lounge' gestart door roever, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roever

    roever Niet meer actief

    hello,

    had laatst al eens een soortgelijke,maar ben zoo benieuwd naar jullie ervaringen!

    Laat me graag graag aansteken door positieve verhalen zodat de knop snel om is en ik mn kilo's kwijt boks! :p

    bedankt!!!!
     
  2. TinaTeenslipper

    TinaTeenslipper VIP lid

    5 jun 2013
    6.818
    394
    83
    ik denk ook nav je andere topic dat je niet echt weet hoe afvallen en sporten echt werkt. Ik kan wel zeggen dat je twintig kilo zult afvallen in twee maanden tijd. Maar wil je graag echt afvallen en sporten op een gezonde verantwoorde manier of wil le lekker zo snel en veel mogelijk crashen om daarna weer het dubbele aan te komen.
     
  3. TinaTeenslipper

    TinaTeenslipper VIP lid

    5 jun 2013
    6.818
    394
    83
    en kilos kwijt boksen kan ook niet. 80 % afvallen doe je in de keuken
     
  4. roever

    roever Niet meer actief

    Ik heb het absoluut niet over crashdieten en 20kg afvallen in 2 maand!
    even lezen asjeblieft :)

    Ik ben gewoon erg nieuwschierig naar wat kickboksen met je doet!

    niet meer en niet minder?
     
  5. TinaTeenslipper

    TinaTeenslipper VIP lid

    5 jun 2013
    6.818
    394
    83
    heb gelezen en je vorige topic ook. Met je rollende ogen smiley over ook gezond eten. Nogmaals van een beetje kickboksen ga je niet afvallen. Je krijgt er hooguit een beetje conditie van en heel misschien val je er 1 of 2 kilo mee af. Maar als je af wilt vallen met kickboksen alleen kom je er niet. Nogmaals 70 tot 80 procent doe je in de keuken. Sporten kan zeker bijdragen aan iets sneller en iets meer resultaat. Maar daarvoor is wel wat meer nodig als alleen kickboksen. Spieren kweken en cardio voor meer vetverbranding.
     
  6. Islah

    Islah Niet meer actief

    Ik ben in 5 maanden 15 kg afgevallen. Ben nog steeds bezig overigens, qua sport doe ik niet erg veel (gezien m'n lichamelijke situatie en pijnklachten), wel vaak lange wandelingen.
     
  7. TinaTeenslipper

    TinaTeenslipper VIP lid

    5 jun 2013
    6.818
    394
    83
    ik zeg overigens niet dat kickboksen niet goed is hoor. Het is een prima conditietraining en ook op kracht werkt het waarschijnlijk wel maar nogmaals. Het is extra. Een aanvulling met gezond eten
     
  8. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    ik denk dat als je echt wilt afvallen, je misschien beter kan gaan hardlopen als sport...en inderdaad goed op je voeding letten in combinatie..!
    ik loop hard en let op mijn voeding (geen aardappels/rijst/brood/pasta en ongezonde dingen zoals koekjes /chips en snoepjes en frisdrank) en ben er een paar kilo door verloren...ik heb geen overgewicht, maar meer voor het mooie:).:)
    maargoed hardlopen moet je wel echt opbouwen, je kan niet vanuit het niks ineens 10 km gaan lopen, maar ik denk dat dit een van de sporten is waarbij je de meeste calorieen verbrand...zwemmen ook, maar dn niet paar baantjes in een suf snelheidje schoolslag doen, maar echt doortrainen, een uur lang echt intensief borstcrawl, rugcrawl , (vlinder), en natuurlijk afwisselen met wat banen schoolslag;) tusendoor...
    maar kickboksen is wel erg leuk hoor, even lekker afreageren...!
     
  9. roever

    roever Niet meer actief


    gezond eten is oa de sleutel... maar in een vorig bericht had ik hier ook al wat over staan! :)
    hardlopen vind ik echt niets hahs en kickboksen lijkt me super, idd je frustraties eruit gooien!!!!
    Bedankt voor je berichtje!
     
  10. BabyR

    BabyR Fanatiek lid

    18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Nou met hardlopen bereik je ook niet echt veel hoor..


    Ik zeg crossfit 💪👍
     
  11. BabyR

    BabyR Fanatiek lid

    18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ohja en op je voeding letten natuurlijk
     
  12. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    met 1x per week een klein rondje niet nee....wel als je 2 a 3 x in de week gaat en op zijn minst 5 km doet ;)
     
  13. sniffy

    sniffy VIP lid

    26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Met hardlopen gaat je lichaam toch in de stress? Fight or flight. (Vechten of vluchten)

    Stress zorgt er weer voor dat afvallen moeizaam gaat.

    Correct me if i'm wrong.
     
  14. Sandana

    Sandana VIP lid

    9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hardlopen is niet effectief om af te vallen, elke cardiotraining niet. Krachttraining wel. Dus dat zou ik eerder adviseren.
     
  15. Babii

    Babii VIP lid

    10 jun 2009
    11.520
    2
    38

Deel Deze Pagina