Ik lees van iedereen over het gewicht na de geboorte enz, ik vraag me nu echt af... Of je nou wel of niet zwanger bent geweest: Hoe ben JIJ afgevallen.. Hoeveel KG en hoelang heb je daarover gedaan?
Ik ben van vorig jaar feb tot nu toe 10.5 kg kwijtgeraakt. Ik raakte de laatste 4 kg niet kwijt , zag vorig jaar op 69,5 kg en momenteel op 59 kg. Mijn manier is geen aanrader trouwens uhm ik lig in scheiding en door de rust in mijn leven vlogen de kilo's er gewoon vanaf zonder er iets voor te doen.
Ik ben in 16 maanden 50 kg afgevallen Maar ik had wel hellp haha dus ongeveer 35 liter vocht droeg ik mee Ik ben vanaf vorig jaar augustus tot nu 14 kg afgevallen door minder te eten, ik weeg nu 56 kg.
Ik ben 14 kilo afgevallen na de zwangerschap, waarvan 2 zwangerschapskilo's. Ben dus 12 kilo lichter dan voorheen. Denk dat het komt door de borstvoeding, wat gezonder eten en slaaptekort
Mei 2011 tot dec 2011 (toen raakte ik zwanger eindelijk) ben ik ehh even rekenen.... 16,7 kg kwijt geraakt
Mijn gewicht was altijd 70kg voordat ik kinderen had (ben 1.76). Bij de 1e was ik 16 kilo aangekomen en het was er in een weekje weer af. Bij de 2e was ik 20 kilo aangekomen. In 2 maanden was 10kg kwijt andere 10kg nog niet. Maar toen werd ik alweer zwanger van de 3e dus weer 16 kilo bijgekomen dus ik was in totaal 26 kilo bijgekomen. In een jaar tijd (erg lang maarja) ben ik alle 26 kilo's weer kwijt geraakt en weeg gewoon weer 70 kg! Dus bij mij klopt het wel dat bij de 1e de kilo's er sneller af gaan dan bij de 2e of 3e
3 maanden 11,5 kilo Ik woog 73 kilo en na 3 maanden woog ik 62,5 Mijn manier... Een extra rondje met de hond een extra keer per dag, water drinken en het snoepen laten staan behalve op zaterdag avond En 1 keer in de week een uurtje boksen en 2 keer in de week cx-work In januarie heb ik helaas een miskraam gehad en was daar zo down van dat ik weer ben snoepen en chipsen en haalde mezelf voor bijna 2 weken elke dag een mcflurry ice Cream ... Heel stom want toen zaten er na 2 weken weer 9 kilo bij, ik woog 71... Nu ben ik 16 weken zwanger en weeg 68 ik ben 3 kilo kwijt ... Geen idee hoe dat kan ja ik spuug nog wel door misselijkheid maar dat is niet vaak meer gelukkig Maar ik val nog steeds af tot nu toe
Ik woog voor de zws 56 kilo, aan het eind 72! Ben nu, 10 maand later 15 kilo kwijt. Moet dus nog 1 kilo Heb alleen op mijn eten gelet, afentoe een sport poging maar te weinig zelfdicipline.
Ik ben niet zwanger geweest maar ben in 1 jaar 20 kg afgevallen. Zonder sporten of medicatie want dat kan ik niet ivm lichamelijke beperkingen. Ben dat dus enkel afgevallen met een verantwoord eetpatroon en niet of nauwelijks meer snoepen. zat in maat 44 / 46 en nu weer netjes in een maatje 38 / 40
sinds december 12 kilo, en ik moet er nog 3 kilo afhebben voordat ze met de icsi gaan beginnen. Maar wil er zelf nog 10 afhebben. En ik heb alleen maar mijn eetpatroon aangepast en ben gaan sporten maar het is af en toe wel lastig hoor. Ik houd zo van eten
Na mijn 3e zwangerschap woog ik 117 kilo bij 1.78cm.. Nu weeg ik 78 dus in de afgelopen 3 jaar 39 kilo afgevallen.Heb in januari een buikwandcorrectie gehad en ben daar elke dag vreselijk blij mee!!Nu nog de laatste 5 en ik ben net begonnen met sonja bakker,maar volgende week is het hier kermis.Het enig feestje per jaar dat ik los ga ..Daarna weer goed oppakken!!ja en ik kan Oja,tegenwoordig echt zeggen dat ik trots ben opmezelf!!!!!
Ik was 2 jaar geleden 20 kilo afgevallen door calorieën te tellen, veel water te drinken en meer te bewegen. Ben nu opnieuw begonnen.... 4 kilo in 2 weken. Nog 18 te gaan... Weer calorieën tellen.
Ik ben druk bezig om af te vallen met hulp van de diëtiste er is nu 13.5kg af sinds het begin van dit jaar. Er is alleen effe wat tussen gekomen
16,3 kilo in de laatste 3 maanden. Dochter is 4,5 maand oud. Sinds de bevalling 4,5 maand geleden -26 kilo. Ben nu 11 kilo lichter dan voor de zwangerschap. Ik sport verder niet (soms Just dance op de Wii) naar gewoon gezond en gevarieerd eten
Uuuuh, ben van 106 naar 74 gegaan... daartussen zelfs op de 68 gezeten, in nog geen half jaar Hoe? Dat wil ik jullie niet aandoen
27,5 kilo, alleen maar door borstvoeding. Maar nu doe ik het op goed opletten en binnen kort ww maar dat zal toch minder hard van
Voor m'n zwangerschap woog ik 77 kilo, ik was net daarvoor 20!! Kilo kwijt, nu zitten er alweer 14 aan.. Na de zwangerschap er weer vol goede moed tegenaan