Na aanleiding van het andere topic. Hoeveel zijn jullie begonnen met kids? Hier na 1,5 jaar begonnen met kids en nu 6 jaar samen en bijna 3 kids
Ik kwam erachter dat ik zwanger was toen ik mijn vriend net 5 weken kende, de eerste was dus duidelijk ongepland . De eerste geplande zwangerschap was toen we elkaar 15 maanden kenden (de oudste was toen 5 maanden), maar dat was anders waarschijnlijk wel iets later geweest .
euhm... Ik leerde hem kennen eind 2004. In september 2007 getrouwd en meteen gaan samen wonen, 9 maanden later werd onze dochter geboren .
14 jaar. Wij waren al jong samen. Eerst allebei studie gedaan, wilden een paar jaar werken voor we aan kinderen begonnen, toen ging het niet lekker op m'n werk en kreeg ml de mogelijkheid een universitaire studie naast het werk te doen. Nu is hij klaar en heb ik een leuke stabiele baan, dus was het tijd. Die jaren hebben we wel gebruikt om lekker te reizen en genieten.
Kregen een relatie juni 2002, hij kwam bij mijn inwonen ( bij mijn ouders) in 2004. Nov 2005 onZe eigen woning en dec 2005 gestopt met de pil 1e kindje geboren sept 2007 2e kindje geboren juni 2009 Trouwen juni 2013
Wij waren 8 jaar en 9 maanden samen, waarvan 3 maanden getrouwd toen we voor kinderen gingen. Toen we 10 jaar samen waren is onze oudste geboren, 14 maanden later was de jongste er ook gezellig bij : D.