Hoeveel ben JIJ afgevallen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kimmuh, 8 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    4 jaar terug woog ik 65kg, nu 57 ofzo, niks voor gedaan, alleen 2x zwanger geworden, de kidneren hebben mn vet opgegeten :p Na de eerste bleef ik rond 60/61 hangen, nu na de tweede rond 57

2. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    twee maal zwanger geweest, toen weinig aangekomen, tien kilo bij beiden. maar goed was vooraf al veels te zwaar.

nu goed bezig :) in vijf mnd nu 18 kilo kwijt en ik ga nog mooi rustig door. Het moet er nu definitief af! en afblijven!!

3. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik ben vorig jaar (juni-aug) 5kg afgevallen door te gaan hardlopen en gezond/bewust te eten. Die 5 kilo ben ik nog steeds kwijt!
    Ik sport nog steeds en let doordeweeks heel erg op met eten.
    Ik ben 1,80m en weeg nu 68kg.

Edit: oh, ben niet zwanger geweest

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik woog voor Louise 65kg. Met haar ben ik 30 kg aangekomen. Toen zaten er nog 7 teveel aan toen ik zwanger raakte van Tygo. Met hem 24 kg aangekomen. En nu weeg ik 66. Dus in totaal 30 kg afgevallen in 2,5 jaar tijd.

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.059
    1.291
    113
    Nederland
    Van begin tot m'n zwangerschap tot nu 17 kilo afgevallen. Tijdens de zwangerschap 12 kilo aangekomen. De eerste 10 kilo was ik snel na de bevallig kwijt en de overige 7 kilo ben ik zonder er iets voor de doen kwijt geraakt.

Ik wil nog wel 10 kilo kwijt, maar heb geen zin er extreem m'n best voor te doen. Gezond en met regelmaat iets eten en veel bewegen. Ik sport niet, maar loop veel met mn zoontje.

6. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    toen ik zwanger was van de eerste woog ik 70 kilo einde zwangerschap 83 kilo na de bevalling zat ik op 72 kilo en een half jaar later op 60 kilo borstvoeding gaf ik alleen en wel wat letten op me eten.
    na de 2de zwangerschap woog ik 73 kilo kindje bijna 8 mnd oud en zit nu op 64 kilo en nu is het alleen op me eten letten en kijken of er nog wat af gaat.

7. Verox

Verox Niet meer actief

Voor mijn eerste zwangerschap woog ik 68kg.
    Na de vroeggeboorte en het overlijden van onze dochter met 23 weken woog ik op een gegeven moment 74kg. Ik ben een emotie-eter, en ik raakte mijn baan kwijt, dus met veel minder lichaamsbeweging en ongezond eten is dat niet eens zo gek, maar maakte me wel zorgen over mijn veranderde lichaam...
    Ik ben gezonder gaan eten, en ben inmiddels weer zwanger.
    Nu weeg ik nog 69, ik ben dus 4kg afgevallen, en weer bijna op mijn oude gewicht.
    Ik ben nu niet meer bewust bezig met afvallen, waarschijnlijk komt het gewichtsverlies grotendeels door de prille zwangerschap, maar ik hoop dat ik na de volgende bevalling niet teveel aankom.

8. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

woow wat knap zonder te sporten:$ wat een disipline :D

9. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Voor mijn zwangerschappen woog ik 63 kg.
    De eerste zwangerschap 12 kg aangekomen en verder niets aan gedaan na de bevalling. Uiteindelijk blijven steken op 66 (ca. 1 jaar later)
    Tweede weer 12 kg aangekomen en na een jaar zonder extra inspanningen op ca. 68/69 blijven hangen. Toen ik dat na 2 jaar zat was ben ik weight watchers online gaan doen en afgevallen tot 62 kg in 2 maanden. Het laatste half jaar heb ik het een beetje laten versloffen en ik ben weer 2 kg aangekomen. Ik probeer de komende 2 maanden met WW weer 4 kg kwijt te raken.

O ja, beide keren borstvoeding gegeven (4,5 maand), maar daar viel ik niet van af :(. Zelfs mijn borsten werden er niet kleiner van :( (had D, nu E.....).

10. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ik ben afgelopen januari gestart met afvallen.
    En ben tot nu toe bijna 14 kilo afgevallen.
    Ik vul elke dag mijn eetdagboek op voedingswijzer in,en zo leer ik bewuster en gezonder te eten.
    Ook ben ik begonnen met zumba (thuis) en probeer dit minimaal 3x p/w 20 min. te doen.

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    6 kilo in een week tijd, maar dat was niet de bedoeling..

12. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    25 kilo in een half jaar tijd

13. mona23

mona23 Niet meer actief

21kilo vanaf vorig jaar augustus

14. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ik nu totaal 15 kilo in ongeveer 3 jaar ;) Behoorlijk gejojood ( schrijf ik dat goed?) 20 eraf, 10 erbij etc... Maar ik ben er nog lang niet vrees ik.. :( Ik ben na mijn laatste zwangerschap zo enorm aangekomen ( lekker alles gegeten omdat ik wist dat het mijn laatste zwangerschap zou zijn en daarbij het stoppen met roken) heeft geleid dat ik ruim 30 kilo ben aangekomen! Nu gelukkig iets gevonden wat mij echt helpt afvallen en dat is fijn. Het gaat langzaam, maar ik val wel af ;)

15. Angel1980

goed hoor! Mag ik vragen hoe?

16. Angel1980

Knap hoor!!! :)

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

In een maand of 16 ( dacht ik ) ben ik 16 kilo kwijt geraakt.
    Dmv gezond, bewust eten, sporten en dus veel bewegen.
    Niet jezelf alles ontzeggen en niet van mijn lichaam verwachten dat ik 30 kilo in een jaar tijd kwijt raak.
    Ik ging van een BMI van bijna 25, naar een BMI van 20.
    En nu moet alles strakker gemaakt worden dmv nóg meer sporten :)

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ik ben nu 6 weken bezig met het leren voor je gezondheid programma en tot nu toe -11kg :D dik tevreden dus! nog 14kg te gaan!

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb 3 kinderen en heb al jaren buiten de zwangerschappen om dezelfde maat 36/38. Ik heb altijd direct na de bevalling mijn gewone kleding kunnen dragen, ik ging als kamerolifant de verloskamer op, om na 2 dagen weer slank het ziekenhuis uit te lopen, mazzel dus.

20. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    Ben in 1,5 jaar 72kg afgevallen. Wel doormiddel van een GBP:)
    Beste beslissing ooit:D

Deel Deze Pagina