Meiden (of enkele heer) misschien kunnen jullie mij helpen. Ik ben op zoek naar een babytas, ik heb er nu 3 gevonden die ik erg leuk vind. Alleen ik kan niet kiezen welke ik zal nemen. Qua babytas ben ik wel echt een zeikerd dat ik wil dat die leuk bij de kinderwagen past. Dus kortom welke zouden jullie nemen Zie bijgevoegde foto van de babytassen en kinderwagen Bekijk bijlage 257516 Heel erg bedankt alvast PS de naam klopt niet op de tassen maar even wat anders erop gezet ivm meelezers
Ik vind zelf een schoudertas erg onhandig en gebruik gewoon een rugzak, maar ik vind de 3e tas het leukste.
Ik vind de derde het leukst, denk ik. De eerste lijkt me qua kleur blauw niet goed bij de kinderwagen passen (omdat het echt een andere kleur is), tweede vind ik ook wel leuk, maar derde dus het leukst
haha tot nu toe word ik nog weinig geholpen Ik kan namelijk ook niet kiezen tussen 2 en 3. 1ste viel stiekem bij mij ook af, maar vriendlief vond die kleur leuk daarom hem er toch maar bij gezet Nog meer stemmen blijven welkom
ik zou voor nummer 2 gaan, de kleur van de kinderwagen komt weer terug in de oren van Woezel of Pip (kan ze niet uitelkaar).
Tas nr 3 vind ik het mooist. Ben zelf niet zo van woezel en pip en tas 3 kun je langer doorgebruiken, ook wanneer woezel en pip 'kinderachtig' worden.
bij Simply colors kan je je babytas samenstellen. Ze hebben nog leukere plaatjes van woezel en pip vind ik maar daar zit geel in, en dat vind ik niet leuk bij onze kinderwagen. Maar echt gave plaatjes staan er bij haha Nogmaals heel erg bedankt voor jullie meningen. Pfff kan nog steeds niet kiezen en de poll blijft ook gelijk waardig. Argument van tas nr 3 omdat je daar langer mee door kan vond ik ook wel een goed argument. Alleen moet ik eerlijk bekennen dat de tas echt alleen voor ong 2 jaar gebruikt word dan is die hier meestal versleten Nog meer reacties blijven welkom. Eind van de week ga ik de knoop doorhakken en 1 van de tassen bestellen