peuterspeelzaal

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door mora27, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    Mijn dochter is vanmorgen voor de eerste keer naar de peuterspeelzaal... vind het zo spannend!! ga haar om 11.15 weer ophalen en ben zooo benieuwd hoe het is gegaan... heb nog geen telefoon gehad dus het zal wel goed gaan... ze kwam binnen en mengde zich gelijk tussen alle kinderen en ging lekker spelen... ik zei dat ik weg ging en straks weer kwam, geeft ze me een kusje en zwaait zo van daaag mama... haha... heerlijk zeg! weet nu van de gekkigheid niet wat ik moet gaan doen.. wat een rust zeg! mijn kleinste meid ligt nu even te slapen en heb alles al gedaan in huis.....:D best lekker zo....

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ah wat lief! En, hoe is het gegaan?!

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    het ging heel goed! ze vinden haar een heel lief ding.. hihi..
    ze is wel op haar achterhoofd gevallen en een bloedneus erbij...:( dat vind ik dan weer erg sneu, maar de juf zei dat ze gelijk weer naar buiten wilde nadat ze haar neusje hadden schoongemaakt haha... precies hetzelfde hier thuis als ze gevallen is... tis niet zo'n pieperd gelukkig..:p en verder heeft ze liedjes gezongen, fruit gegeten, buiten gespeeld en een eerste werkje gemaakt...!!! ben heel trots:D:p:)

4. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Wat leuk zeg :D

5. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Die van mij mag over 3 maand voor het eerst,,
    ohh ik vind het zoooo spannend!

6. consider