hallo, ik heb voor isa een kdv gevonden ,maar ze vragen 510 euro per maand voor 5 dagen per week. Graag zou ik willen weten hoeveel jullie betalen aan de kdv per maand en voor hoeveel dagen per week gaan jullie kindjes. Ik wil het graag vergelijken of het te duur is of niet. Groetjes Nazli
Britt gaat 3 hele dagen per week naar het KDV en we betalen 810,- dit bedrag is het hele bedrag, hier heb ik de toeslag nog niet vanaf getrokken hoor.
Heb je met die 510 de kindertoeslag al terug? Anders is die van jou wel spotgoedkoop Ik betaal voor 8 dgn per maand. 584.00 en hier krijg ik 440 van terug.
ik woon in belgie, daar krijg je het jaarlijks met het belastingaangifte van terug, maar ik weet niet hoeveel ervan.
Wat ik me afvraag± krijg je het bedrag van de belastingdienst maandelijks terug (en meteen??) want ik ben alleen en kan het bedrag zonder bijdrage van de belasting anders nooit betalen!
Ik weet wat ik terugkrijg. Maar het is voor mij alleen onduidelijk of ik het eerst helemaal zelf moet betalen en dan moet wachten tot ik het terugkrijg van de belastingdienst. En of ze dus per maand of anders uitbetalen..
belastingdienst betaalt per maand uit en wij wachten altijd met betalen kdv tot we geld van belastingdienst binnen hebben. Jij moet wel zelf kdv betalen.
Tess gaat 3 dagdelen in de week en wij betalen 6,10 per uur. Dat komt neer op 422 euro in de maand, zo even uit mijn hoofd.
Justin gaat 2 dagen in de week, wij betalen 550e. We krijgen veel terug en dan omgerekend betalen we 80 eurocent per uur.
tjees wat zijn jullie goedkoop uit, wij betalen voor 3 dagen 810 euro ong., en houden netto nog bijna 400 euro over om zelf te betalen...
Hannah gaat 4 dagen per week naar het KDV. Omdat ik een onderwijscontract heb (ze is dus alle schoolvakanties thuis) betaal ik 810 euro per maand. Sinds ik alleenstaand ben krijg ik bijna alles terug van de belastingdienst!
de belastingdienst betaalt inderdaad maandelijks, en dan ook meteen aan het begin van de maand. wij betalen dmv een automatische incasso aan het kdv en dit is volgens mij zelfs pas 2 weken later. wij betalen Euro 580 per maand voor 3 dagen per week. dit is best goedkoop als ik sommige bedragen voorbij zie komen! nou zijn veel dingen in de randstad duurder dan bij ons volgens mij... maar dit scheelt wel erg veel!
Wij betalen 6,05 euro 'bruto' per uur aan het kdv. Emy gaat over een paar weken 2 dagen per week naar het kdv en ze gaan bij dit kdv uit van 10,25 uur per dag, dus dat is 20,5 uur per week. Wij betalen deze uren altijd, ook al gaan we Emy eerder halen. Uiteindelijk gaan we voor deze uren 110 euro per maand betalen. Maar de teruggave van de belastingdienst is natuurlijk afhankelijk van je inkomsten..
nederland is dan wel duur he. waar isa nu gaat betalen we 9.49 per volledige dag aan de kdv. dus 5 dagen komt op ongeveer 200 euro bij ons. en we krijgen ook nog wat terug van de belasting maar dat is hier jaarlijks. nu ik het geen goede kdv vindt wil ik hem bij een andere kdv brengen, maar die andere is dan duurder zoals ik eerder geschreven heb.
Ik vind het wel meevallen, we krijgen ruim 900 euro terug van de belastingdienst, dus we betalen zelf maar iets van 180 euro. Vind ik reuze meevallen voor 2 kids 2 dagen. Maar in belgie is het blijkbaar goedkoper.
als ik de bedragen zo lees vraag ik me af waarvoor je dan eigelijk werkt??? volgens mij kun je dan nog beter stoppen met werken, jeetje ik schrok echt van de bedragen... wij werken beiden onregelmatig dus vangen zelf alles op
Joey gaat per 01-07 3 dagen in de week naar het KDV. kosten zijn 872 euro. Wij krijgen 750 euro terug van Toeslagen waardoor we nog maar 132 euro zelf hoeven te betalen. Iggy, wat dat betreft heb je gelijk. Als ik meer aan het KDV zou betalen dan dat ik aan het werken overhield was ik allang thuisblijfmama geworden.... Maar 132 euro voor 1 maand en dan 3 dagen in de week vind ik totaal niet duur als eten, drinken, luiers en doekjes er bij in zitten!