wij betalen zo'n 80 aan gas en 55 aan stroom. Grote geschakelde woning (geen 2 onder 1 kap, maar onze huizen zijn achter elkaar gebouw ipv naast elkaar.) 2 volw. en 3 kinderen elke dag vaatwasser aan 5-7 wassen per week + en net zo vaak de droger. maar dus wel een heel erg goed geïsoleerd huis
Vorig jaar 125 euro p/m. Nieuwbouwappartement 2009, energieklasse A+. Mocht toch 700 euro bijlappen.... :S Sinds 1 jaar woon ik in een eengezinswoning van 3 verdiepingen, tussenwoning jaren '70. Betaal per maand 160 euro. Kreeg mooi even 465 euro terug!!! Terwijl ik er mijn 2de kindje bij kreeg.
Wij betaalden in 2011 126.00 pm. Kregen eind van t jaar (begin dit jaar dus) 270.00 terug. Hoekhuis, uit de jaren 30 ong., maar wel dubbelglas, spouwmuuriso. en de kachel staat bij ons eigenlijk nooit boven de 19 en 's nachts gaat ie terug naar 14 (als t te koud is naar 16 ivm de kleine)... Verder douchen wij beiden elke dag gem 15 min. en de kleine gaat om de dag in zn babybadje... Wel is t maandbedrag bij ons verhoogd naar 135.00
Essent, gas en licht, éénsgezins tussenwoning uit de jaren '60: 135 per maand. (dak is niet geisoleerd en geen spouw- en vloerisolatie)
wij hebben een hoek woning uit 2007 energielabel a+ energie en stadsverwarming 170 per maand bij eneco
200 euro gas en licht; nieuwbouw appartement uit 2008 Wel elke dag douchen en de kleine om de dag, elke dag wasmachine, vaatwasser En een groot deel heel de dag thuis met mijn verlof Bij de EON
Wij betalen nu 107,- p/m. Wij kijken en vergelijken veel, dat loont! Dit is berekend op 3 volwassenen.
Hier een tussenwoning, dubbel glas boven én beneden. Ik betaalde vorig jaar 175 tot 200 euro per maand, en we kregen eind dec. 600 euro terug.
Hier hoekwoning van '68, geen muur of vloer-isolatie. Wel overal HR++ glas, dus dat scheelt veel (hebben ramen over de volle lengte van de woning, voor én achter, boven én beneden. Dus zo'n 40m2 aan ramen) Betalen 166 per maand aan de Essent. En krijgen als 't goed is binnenkort wel weer wat terug. De verbruiksmanager vertrouwen we alleen niet meer, want door dat ding konden we vorig jaar 600 euro bijbetalen (hij gaf bij iedere controle aan dat het maandbedrag verlaagd kon worden).
wij betalen 130 euro per maand aan Essent. We hebben een eengezinswoning van 130 m2. We krijgen elk jaar ook nog iets terug.
Wat betalen veel mensen veel geld zeg!! Wij betalen aan E.on 98 euro. Wonen in een huis van 10 jaar oud 3-woonlagen ongeveer 125m2. Water PWN 17 euro per maand
Ik zal voor de zekerheid je meterstanden goed controleren ook je beginstand. Vooral als je ergens pas bent komen wonen kan het zijn dat er of met je beginstand of eindstand een geschatte stand is en deze dus foutief is. Als het goed is heb je van je makelaar een papier gekregen met de correcte standen van aankoop die je zelf ondertekend hebt? Wij hadden hier hetzelfde moesten in totaal 980 euro bijbetalen zei Oxxio. Onze beginstanden klopten dus voor geen meter. Wij kregen dus 320 terug, vond ik een stuk fijner