Hoeveel betalen jullie aan energiekosten?

Discussie in 'De lounge' gestart door xfifix, 18 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ow en ik ben vanaf vorig jaar dec altyd thuis geweest.

2. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    179 euro per maand

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Dat is toch hartstikke gevaarlijk voor je gezondheid! :$
    In wat voor huis wonen jullie dan precies, toch vaag dat de ketel in de fabriek(?) staat.

4. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Ik woon in een voormalig bedrijfspand, is groot en heeft veel raamwerk, dat zijn flinke koude bruggen en gaat veel warmte aan verloren!

5. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    De energiebelasting gaat elk jaar met 10% omhoog.... wij hadden ook minder verbruikt maar moesten bijbetalen omdat het de energieprijs hoger is!

6. diana1990

diana1990 Lid

16 jul 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo xfifx

wanneer zijn jullie precies in het huis gaan wonen? want als het net voor de wintermaanden is kan het zijn dat je flink bij moet betalen omdat je voroschot bedrag over een heel jaar gerekend is in de zomer gebruik je uiteraard minder gas en stroom dan in de winter en dat compenseerd dan de winter maanden (hopelijk leg ik het een beetje duidelijk uit)

essent is wel 1 vande duurdere laat je niks aanprate van dit is de goedkoopste mense met een ouder contract met dus de oudere energie prijzen hebbe lagere tarieven en betalen dan ook minder maar kijk goed naar wat de prijzen zijn per kw uur zo vind je gauw wat de goedkoopste is want kwa energie maakt het niet uit waar je zit er zit alleen heel veel prijs verschil is wat zonde is want de energie blijft overal t zelfde

suc6 hopelijk vind je een goedkopere en gaan daardoor je laste omlaag maar kijk goed wat de tarieve per kwh zijn en laat je niet verlijde door de acties

7. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Asbest is niet gevaarlijk zolang je het maar niet breekt... het zijn de deeltjes die gevaarlijk zijn.... die komen dan vrij namelijk!
    In heel veel oudere huizen zit iets van asbest!

8. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.716
    2.519
    113
    Wij hebben een vrijstaand huis, enkel glas boven. En betalen voor gas/elektra 260 p/mnd. Dit is denk ik wat aan de hoge kant, dus ik verwacht wel wat geld terug.

9. xfifix

xfifix Actief lid

23 sep 2008
    402
    0
    16
    Bedankt voor al jullie reacties :)

Ik heb vandaag met essent gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan. Mijn verhaald uitgelegd en mevrouw ging het even voor me nakijken... ze vond het zelf ook erg veel geld en dacht zelf ook dat er ergens iets niet moest kloppen. Ik weet niet wat ze precies gedaan heeft maar nu doet mijn verbruiksmanager het weer en geeft aan dat ik op mijn jaarafrekening 312 euro moet bijbetalen (wat eerst dus bijna 1000euro was!!!) en ik zou mijn voorschot op 255euro moeten zetten. Dat klinkt dus al een stuk beter!

Na de zomer gaan we boven dubbelglas laten plaatsen, vanaf nu, met dat goede weer, buiten de was ophangen ipv de droger en me verdiepen in spaarlampen. Ook ga ik indd eens kijken waar de energie het goedkoopst is en wat ik bij een ander kan besparen.

10. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    126 per maand. 62 is wel erg weinig volgens mij.....
    ( 126 is gas en elektra samen )

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

140,- gas en 44,- elektra, bij oxxio. ben benieuwd, veel thuis geweest zal hem straks even uitrekenen..

Deel Deze Pagina