wij betalen 144 per maand voor gas,water en elektrisch maar we kregen meer dan 300 euro terug. wij wonen in een huis wat bijna 100 jaar oud is 2 onder 1 kap. boven niet geisoleerd wel dubbelglas. Wij hebben wel een dubbeltarief meter en wassen doe ik alleen s'nachts maar de pc staat dag en nacht aan en vaak nog een laptop
190,00 euro per maand voor alleen electra, wij hebben geen gas. Overal goed geisoleerd, dubbel glas en we gaan zuinig om met stroom maar toch vorig jaar mooi bij kunnen dokken zo een kleine 250eurie's!
Wij betalen dat voor gas en electra. Wij hebben een gezindswoning, dubbel glas weekeinde en 's avonds wassen. en we letten juist heel erg goed op ons verbruik. alles zijn nieuwe apparaten behalven de koelkast die is nu een jaar of 10 maar ja alleen daarin kan dat toch niet zitten? Eerst betaalde we 165 euro en moesten we begin van het jaar 500 euro bijbetalen.
Wij 190 per maand aan gas en stroom. Wel zijn we hoog ingeschat maar dit omdat we dan niet bij hoeven te betalen
Voor alleen stroom betalen wij 83 euro. Voor stadsverwarming (wij hebben geen gas) betalen we 106 euro per maand.
Wij betalen net iets meer dan 150, ik geloof 153,- ofzo. Dit voor een normale 1-gezinswoning met 2 personen. Ons huis is wel goed geïsoleerd en wij zijn beiden erg oplettend op zo min mogelijk verbruik (op tijd lampen uit etc.). Maar ruim 200 euro vind ik wel erg veel/duur hoor.
voor alleen de stroom hebben we een voorschot van 59 euro en dan koken we ook nog op stroom/ ceramisch maar we moesten toch maar 51 euro bijbetalen dit jaar valt reuze mee.
113 ik ben in mijn eentje, maar of de kachel aanstaat voor 1 of voor 4 maakt denk ik niet zo veel uit? ik probeer altijd wel kort te douchen...
17 euro?!?!?!?!?!? dat kan toch nooit?! ik betaal voor gas en elctra 220 euro per maand, water weet ik nog niet, we zijn net verhuisd...
Wij zijn per maand 250,- kwijt aan stroom bij Essent. We hebben van het stroom wel gekozen voor een piek-en dal tarief. Dus wasmachine, droger, zonnebank en vaatwasser gaan bij mij alleen aan in het daltarief. Maar wij hebben een koi hobby die ook erg veel stroom vraagt.