Ik kom inmiddels om in de rentepunten van de ING. Heeft iemand een goede tip wat je daarvoor zou kunnen kopen in de rentepuntenwinkel? Iets wat ik over het hoofd zie en waarvan jij denkt: nou wat geweldig dat ze dat daar hebben? Ben benieuwd!
Ik Koop er -goedkope bios kaartjes -soms hello fresh met korting -korte tijdschrift abbo's net voor de vakantie voor zoon of mijzelf -als ik bloemen bestellen voor iemand staat er vaak een code voor korting op bezorgservice -kaartjes pretparken/shows maar vaak vind ik elders hogere korting dus moet je goed nakijken per keer.
Meestal geen spullen (want vaak ben je niet per se goedkoper uit) maar kadobonnen ofzo. Vroeger ging ik er met mijn moeder mee naar musicals .
75 euro korting op centerparcs. Echter het is wel dat je eerst 75 euro betaald samen met punten en dan 150 euro korting krijgt. Let op het is niet altijd combineerbaar met andere kortingen enz. Dus het is niet altijd gunstiger
Ik heb er ook tien duizenden, allemaal even nutteloos allemaal kortingen die je vaak sowieso wel krijgt.
Albelli cadeaubon. Je betaald dan €25 maar krijgt €50. Als je album niet heel groot is dan is dat voordeliger dan de kortingscodes
Grote Rituals pakketten. Dus niet die ene waarbij je 15 (?) procent korting krijgt maar echt de xl cadeau pakketten. Scheelt de helft van de prijs.
Haha. Tot nu toe alleen een jaar abonnement voor zoon. Was op freek en national Geographic Junior. Was met punten de helft. Zal ook weer eens kijken. Misschien zie ik nog wat anders