Ik heb er 8 die ik draag. Draag het 2 dagen en daarna gaat het in de was. Er liggen nog zo'n 10 bh's in een lade, maar die draag ik niet zitten niet zo lekker.
Ik heb er 2. Ben gezegend met een grote maat en zit dus vast aan dure bh's. Ik draag ze om en om en 1 keer in de week gaan ze tegelijk in de handwas.
Ik heb 3 voedingsbh's die ik elke 2, 3 dagen in de was stop. Normale bh's heb ik er ook 3, omdat ze zo duur zijn.. Heb overigens van de voedingsbh's dezelfde en van de gewone ook. Kan geen andere fijne vinden.
Ik heb er 3 (en dezelfde ook nog eens; wit, grijs en zwart.. hoe saai?!) en draag ze 2 dagen. Ben nu aan het afvallen en hoop over een tijdje andere te kunnen kopen, vind het nu nog zonde.
5 die ik draag en tig die ik de kast liggen te liggen 3 dagen en dan in de was, in de zomer elke dag een nieuwe vind ik frisser
Ik heb er een stuk of 8 die ik nog draag en ik draag ze meestal 2 dagen. Behalve als ik ben wezen sporten (dan draag ik mn gewone bh), dan gaat ie meteen in de was.
Een stuk of 12 gewone. Drie zonder bandjes (huidskleur, zwart en wit) Vijf voor het sporten En dan nog behoorlijk wat voor speciale gelegenheden voor mijn man Ik draag ze een of twee dagen. Ik heb bij elke in ieder geval twee bijpassende slipjes.
Voor mijn zwangerschap had ik er denk ik zo'n 30, nu liggen deze stof te happen omdat ik ze niet meer pas. Op het moment heb ik er 3 die ik pas en dus aan heb. Hier doe ik een week mee.
Ik heb er 5 en ik draag ze 2 dagen. In de zomer elke dag een schone aan. Ik heb ook allemaal dezelfde, maar dan 3 zwarte en 2 witte.
Bh draag ik gerust 3 dg. Niet langer. In de zomer 1 dg als het warm is natuurlijk tenzij we heel de dag hebben gezwommen dan GEB ik hem te kort aangehad. Heb er 5 A 6 die ik regelmatig draag.
Ik heb er een stuk of 20 en die draag ik ook allemaal (ben gek op lingerie enzo) zijn allemaal setjes met 2 slipjes per bh dus ik draag de bh max. 2 dagen en daarna was ik ze op de hand.
Heb op dit moment ongeveer 8 passende setjes. Ik heb meerdere, maar pas ik nog even niet. Ik koop meestal een extra onderstuk van hetzelfde setje, zodat ik een passend onderstukje heb wanneer ik mijn bh een tweede dag ga dragen. Draag mijn bh's dus 1 of 2 dagen.
Oeps... Ik heb er een stuk of 6 maar draag er maar twee. En ik heb ze zeker een week aan voordat ze in de was gaan, soms anderhalve week. Ze worden toch niet vies? Ik heb er nooit over nagedacht om ze vaker te wassen. En ook nooit met iemandover gehad, ik heb het mezelf zo aangeleerd denk ik. Toch maar vaker doen als ik dit zo lees...