Hoeveel BH's heb je (die je ook draagt) en na hoeveel keer dragen gaan ze de was in?

Discussie in 'De lounge' gestart door mol81, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ik heb er een stuk of 7 die ik afwissel en nog een aantal aparte (strapless enzo) Ik draag ze denk ik gemiddeld 3x per bh, tenzij ze al eerder niet fris meer ruiken ('s zomders met zweet of na feestjes als er bier overheen is gegaan, of ze naar rook stinken, ieuw!)

Het is goed om je bh's na 2 of 3 keer dragen (of na 1x als je wilt natuurlijk) te wassen, omdat de stofjes die in je zweet zitten het elastiek in het textiel gaan aantasten, waardoor ze sneller gaan lubberen enzo als je ze minder vaak wast. Als je er lang mee wilt doen, is het dus wel slim om het een beetje bij te houden!

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Draag er 4 van de 7 die ik heb. Om de 2 dgn verwissel ik. Zomers iedere dag of bij zweten

3. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik heb er 3 en was ze elke dag uit hang ze uit :)

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Serieus? Draag je je bovenkleding ook zo lang?
    Een shirt of trui draag ik ook maar hooguit 2-3 dagen en een BH zit toch direct op je huid, in de buurt bij je oksel.
    Een spijkerbroek draag ik nog wel eens een week, maar verder niet.

5. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook maar 2 die ik gerust 4a5 dagen draag zal er nog maar eens wat aanschaffen, want 1 vd 2 ik ook al weer lurp aan het worden hahaha

6. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik heb er ook maar 2 die ik draag gaan na 2 dagen in de was.

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

o hier draag ik alles echt maar 1x :)
    net zo bij mn kinderen
    heb altijd het idee dat alles vies is of stinkt maar dat ben ik heel erg in soms te erg moet ik eerlijk bekennen:$

8. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Ik heb er 6, maar draag er maar 3. Doe er 2/3 dagen mee voor ze de was in gaan.

9. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    heb er een stuk of 8, maar 2 draag ik het meeste. ik draag ze hooguit 2 dagen en dan gaan ze met de was mee. En vaak is dan 1 van mijn favo beha's dan alweer schoon, dus pak ik die weer.

10. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh als ik dat hier lees dan ben ik echt een vies peuk haha. Ik heb er denk ik een stuk of 8 maar draag er maar 3, die zitten het fijnst.En die draag ik een week denk ik zoiets. Als je doucht en schone kleding aantrekt wordt dat toch niet zo snel vies.

Ik vind sokken tshirts en strings en onderbroeken echt wel een ander verhaal.

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb er een boel, weet niet precies hoeveel, maar ik denk een stuk of 20, ook bij alle bh's 2 slipjes bij. Ik doe dus 2 dagen met een bh, tenzij het warm is en ik veel heb gezweet of toevallig een zwarte aan had en de dag erna een wit shirt aan wil, dan gaat ie weer in de was. Zit niet echt systeem in hier :)

12. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ik heb er een stuk of 8 en doe om de 2 a 3 dagen een schone aan.

13. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    uhm1 die ik graag draag en 1 die ikniet zo fijn vind maar toch wel moet dragen, (heb er nog veel meer die ik niet weg wil gooien maar na de zwangerschap niet meer passen)
    ik heb zware borsten en de BH`s zijn duur, ik heb momenteel (al 2 jaar) niet het geld om er een goede bij te kopen.
    dus ik red het prima, na 2 a 3 dagen was ik hem even op de hand uit, dan draag ik even een dagje de minder fijne,

14. Chaii

Chaii Niet meer actief

8 ik draag ze 24 uur per dag (anders ben ik bang dat me 70 Etjes gaan hangen ) dus ik wissel elke dag. :)
    Draag alleen Dkny en Chantelle.

15. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ik heb maar 3 bh's want heb 80F en in die maat vind je niet veel betaalbaars.. Ik draag ze meestal een dag of drie en dan gaan ze de was in.

16. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
    circa 30 stuks (lingerie obsessie geloof ik :p) en ik laat ze gewoon met de was meedraaien na een dag of 3

17. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik vind juist makkelijker bhs dan toen ik in c en d zat.
    Schijnbaar hebben weinig mensen 70E en ik kan daardoor op de sale wachten die maat is altijd over.

18. knap

knap Niet meer actief

heb vier vijf bh ze zijn eigenlijk al rijp voor de prullenbak maar ze zitten nog zo lekker. Doe ze per twee drie dagen in de was en zonder beugels.

Heb geen makkelijke maat en zou eigenlijk eens stevige bh.s moeten kopen voor me zelf maar ik vind ze te duur. Heb maat 95 E/F.

19. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Heb er een stuk of 15 denk ik!

Draag elke dag een ander setje dus BH met bijpassende string.

20. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    ik heb ook een heleboel haha maar die er mss maar 4 van die aan.
    Ik doe ze mss 3 of 4 x aan.
    Ligt er ook aan of ik veel gezweet heb.
    In de zomer wissel ik wel vaker

Deel Deze Pagina