Ik heb ieder jaar in de winter vreselijke last van een jeukende hoofdhuid. Weinig tot niets helpt. Heb het idee dat de vrieskou en de droge lucht het allemaal nog erger maken. Ik gebruik een goede shampoo (Tigi), want die goedkope shampoos maken het nog erger. Wie heeft de gouden tip! Overweeg om de shampoo van Zarqa die mijn dochter heeft eens te proberen.
Ik gebruik in de winter head and shouder itchy skin. Een keer per week is nu voldoende om het te onderhouden.
ik was mijn haar héél weinig ( minder dan 1 x in de 3 weken ofzo) en nee het is dan niet vies. Ik schijn weinig talg op mijn hoofdhuid aan te maken dus is het droog. Ze hadden bij de kapper een goedje van Keune so pure line wat je op je hoofdhuid kan smeren en het wat rustiger kan maken. Ik zelf zou oppassen met babyshampoo's die zijn echt voor babyhaar en niet voor de volwassen hoofdhuid.
Dure shampoos hoeven niet direct goed voor je te zijn! Ik heb dit ook met een aantal shampoos en ik gebruik nu head and shoulders, werkt voor mij heel erg goed.
Head en schoulders kan ik zo meteen wel even halen en proberen. Weinig wassen gaat echt niet! Heb kort haar dat ik in model fohn met styling producten. Anders zie ik er niet uit!
Je haar minder vaak wassen! Ik ben van elke dag wassen naar 1x per week wassen gegaan (en tussendoor om de dag met water uitspoelen) en dat helpt super!
Ik had daar tijdje geleden ook last van, was gekomen na gebruik van een andere versie van Fructis dan ik normaal gebruik en Andrelon smeernahetdoucheninhaartroep, denk ik. Heb toen van de kapper een shampoo gekregen om m'n hoofdhuid tot rust te laten komen. Het werd wel iets rustiger ervan, maar niet helemaal over. Nu heb ik weer een Fructis waarvan ik geen last heb gelukkig! Ik had trouwens ook met scrubcreme mn haar gedaan haha, dat hielp gek genoeg ook, wel goed uitspoelen
Ik herken het. Tips van de kapster hier waren op tijd een muts op en berkenwater op de hoofdhuis smeren. Niet teveel dan word alles vet maar je krijgt snel door wat voldoende is voor je hoofdhuid. Hier koop ik het bij DA.
Bij mij stopte de jeuk pas toen ik stopte met mijn haar met shampoo te wassen. Ik was mijn haar nu 1x per week met eigeel,en de andere dagen alleen met water Ik ben hiermee in aanmerking gekomen door de topic: noo-poo die hier in de lounge staat.
bij mij helpt het soms om te wassen met azijn. Haalt de kalk eruit die van het leidingwater blijft zitten.