Hoeveel bhs koop jij per jaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanLieverd, 23 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salentein

Salentein Niet meer actief

Ik ook zoiets in elk geval een witte een zwarte en een huidskleur. Strapless of eens een leuk setje als dat nodig is voor een outfit of ik mijn man wil verrassen :p Ik heb ook kleine cup dus ik kan bij de hm/Hema/zeeman prima wegkomen maar ik kies meestal voor de basics toch Hunkemöller in de aanbiedingen!

Is het overigens ook niet zo dat men adviseer om ongeveer na een jaar (mits je de bh goed verzorgd en afwisselt) te vervangen omdat anders de steun minder optimaal is? Ik heb zon kleine cup dat dit voor mij minder van toepassing is maar ik kan mij voorstellen dat dit relevant is voor sommige dames/borsten!​

DQueen vindt dit leuk.
  2. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.747
    113
    Overigens verdraag ik (ivm labeltje) alleen die van de Zeeman en Hema. Ik ben nogal moeilijk als het om stoffen en labels gaat :(

3. DQueen

DQueen Niet meer actief

label eruit knippen dan geen optie?

4. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.747
    113
    Dan wordt het nog erger!

DQueen vindt dit leuk.
  5. DQueen

DQueen Niet meer actief

Ik knipte tot zoon en dochter kon praten altijd alle labels uit hun kleding. ik kan me er zelf ook aan irriteren en was bang dat ik een huilende baby zou hebben, niet zou weten wat het was (als alle standaard dingen waren uitgesloten) en het dan een label zou zijn. :roflmao:

6. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.747
    113
    LOL :roflmao:

DQueen vindt dit leuk.
  7. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    Ik kan door tietze geen beugel bh’s dragen, blij met leuke bralletes en dan die van de h&m die zitten bij mij het mooist en
    geven toch ook ondersteuning met mijn d/e cup en als er dan eindelijk weer een nieuw kleurtje uitkomt die goed zit gaat dat setje mee/word besteld. Dus ik denk wel zo 5/6 per jaar als niet meer is... en nu heb ik 2 voedingsbh’s van de h&m die er ook nog leuk met kant uit zien.
    Vind mooie lingerie erg belangrijk hoeft heus niet altijd te matchen. Maar ik kan me er wel sexy in voelen.

8. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    Ik snap wel waarom bh's shoppen vreselijk is, was laatst in 2 dure zaken waar ik met de neus aangekeken werd. Muf, saai.. verkopers dachten helemaal niet met me mee en werd totaal niet verleid. Terwijl dat wel is wat ik wil!

Een bh moet voor mij naast comfortabel ook gewoon sexy/mooi zijn. Ik hou van kant, dat is over het algemeen wat duurder.. Waar ik eerder bij H&M slaagde, shop ik nu wat duurdere op Zalando, dan kan ik ze thuis passen en hebben wat exclusievere merken die ik hier in de winkelstraat niet kan vinden. Ik denk dat ik 1 a 2 jaar met bh's doe en ze dan langzaam aan allemaal vervang.

Wel altijd sale, dus zit aan de 100/150 euro per jaar voor alleen bh's.

9. Shay25

Shay25 Fanatiek lid

16 okt 2018
    2.811
    2.501
    113
    Vrouw
    Ik koop bijna nooit BH's, misschien 1x per jaar, en dan gelijk twee....
    Bij veel bh's van nu blijft bij mij de bovenkant openstaan omdat het bandje via de zijkant loopt en niet meer vanaf bovenop (snappen jullie mij nog).
    En ik wil een gestikte cup en niet soft (er mag wel vulling in zitten, dat is voor het aangezicht ook wel leuk...).. ik vind het een drama!

10. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Dit. Ik doe ook eeuwen met een bh. Heb na het minimaliseren drie stuks van de h&m die het nog prima doen!

11. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Heb volgens mij 5 bh's, 2 zwarte en 3 witte. Pas 1 nieuwe witte gekocht, maar die andere heb ik alweer een paar jaar.. daarnaast nog 1 met kant en een mooi werkje, gaat ook al een paar jaar mee.
    De laatste bh die ik kocht was 10 euro bij ter stal. Meestal slaag ik bij de Hema.

12. Melief

Melief Niet meer actief

Nou toevallig merkte ik de laatste weken dat de boel aan de voorkant onder de cups uitkwam als ik mijn bh een tijdje aan had. Was een beetje bang dat ik aangekomen was maar heb exact dezelfde bh in dezelfde maat gekocht en die zit weer perfect.

13. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Vinden jullie Hunkemoller oprecht goede kwaliteit? Dat volstaat echt niet bij mij, laat staan dat ik ooit H&m of Zeeman zou kopen. Daarmee zou ik het zelfs niet een paar weken redden, dus dan snap ik het wel dat je meerdere bh's per jaar koopt. Hier koop ik er maar een stuk of drie per twee jaar ofzo. Duur wegens stevige cup, maar daarmee red ik het dan ook erg lang. Of toch veel langer dan wat ik in dit topic lees.

Aardbeitjes vindt dit leuk.
  14. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik ook!
    Heb een favoriet die ik al 3 jaar draag. Als die in de was zit doe ik een andere, minder fijne, bh aan.
    Ik heb er heel veel maar een blijft favoriet.

15. Korey

Korey Bekend lid

25 sep 2019
    723
    686
    93
    Vrouw
    Ik heb nu 75A en heb laatst 2 zwarte beugelbh’s (voorgevormd) gekocht bij zeeman voor €5 per stuk en 2 van die zachte bhtopjes voor €3 per stuk. Die topjes draag ik alleen thuis, anders voel ik me te plat in het openbaar.
    Daarvoor heb ik heel lang gedaan met een paar goedkope primark bh’s.
    Ik geef er niet zo om, zolang ze maar goed zitten en niet zo zichtbaar zijn onder een tshirt. Die van zeeman ben ik erg tevreden over!

16. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.603
    4.018
    113
    Vrouw
    Hier het afgelopen jaar alle oude bh's eruit gegooid en 6 nieuwe gekocht. Met de vorige lading heb ik denk ik 7-8 jaar gedaan. Wel een kleinere cup en een duurder merk bh's.

17. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Ook voor mij ja, zou er wel meer aandacht aan moeten besteden eigeblijk

18. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.747
    113
    Uhm ja hoor, behalve dragen doe ik er namelijk geen rare dingen mee...
    Van Zeeman droeg ik vooral tijdens mijn zwangerschappen, omdat ik vermoedde dat deze anders na de zwangerschap weg konden. Maar uiteindelijk bleken ze daarna nog goed te zijn en heb ze pas weggedaan wegens versleten, na een aantal jaren.

19. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik doe ook geen gekke dingen hoor :) Maar ik heb nog nooit last gehad van uitgerokken bandjes bij mijn huidige bh's, ondanks jaren dragen. Bij Hunkemoller voorheen wel.

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Dat ligt ook aan je cupmaat etc denk ik. Zelf heb ik altijd heel dure beha's nodig vanwege een grote cupmaat, maar mijn zusje heeft een 75 a of b cup en die redt het dus prima met de Hunkemoller beha's.

Deel Deze Pagina