Naar aanleiding van het topic bridezilla of hormonen ben ik wel heel benieuwd hoe jullie eruitzagen op jullie trouwdag... Ik ben getrouwd in een zwarte jurk met blauwe schoenen. Man had ook een zwart pak en blauwe schoenen + stropdas en ons boeket was ook met dezelfde kleur blauw... http://2.bp.blogspot.com/-vcj4UOotQL8/UDNgb1ONUhI/AAAAAAAAAps/VY8jVjjoZBk/s320/blue.jpg http://1.bp.blogspot.com/-bN8tUwVUSZI/UDNgv5J8b0I/AAAAAAAAAp0/qpS2L6bLtNk/s1600/_MG_1440.jpg
Heb helaas geen foto's meer aangezien ik al bijna 2,5 jaar gescheiden ben maar ben zelf ook in een zwarte jurk getrouwd. Zie je zelden dus toevallig dat jij ook in het zwart getrouwd bent!
Grappig zeg ik ben in het rood getrouwd (21 weken zwanger trouwens) Ik heb wat foto's gepakt waarop mijn man niet zo herkenbaar is trouwens
Ik heb even mijn getuige onherkenbaar gemaakt :') Niet de mooiste foto, maar op de rest staat onze kleding al helemaal niet duidelijk. Over de rok zat een laag met opdruk van kant, maar dat zie je dus ook niet zo goed. Mijn man was niet in pak. Dat wilden we niet, want zo is hij helemaal niet
mijn man en ik (dit jaar alweer 5 jaar getrouwd) ja en onze zoon erbij natuurlijk (die was bijna 1 jaar daar)
Echt heel gave foto's allemaal!! @Senta: wow, gave jurk! Ik zou ook echt niet zeggen dat je daar al 21 weken zwanger bent!! @TempusFugit: gaaf dat roze haar, en dat het roze dan weer terugkomt in het boeket! @Andere dames: jullie zagen er ook stralend uit, joh!! Trouwens erg grappig dat er al drie dames aangeven dat ze in het zwart zijn getrouwd!! Hoor je eigenlijk niet zo vaak Ik heb zelf altijd gezegd dat ik in het zwart wilde trouwen, maar toen ik mijn man vroeg wat hij mooi vond zei hij een traditionele witte jurk. Dus ben ik maar wit gaan passen... Maar voelde me nergens echt happy in. Wilde eigenlijk net gaan opgeven, en zei tegen de verkoopster dat ik toch een keer een zwarte trouwjurk wilde passen... Ik trok hem aan, en ik voelde me echt direct 1000 keer beter en prinses-achtiger dan in welke witte jurk dan ook Wit vind ik bij andere bruiden altijd prachtig, maar bij mij stond het gewoon niet
Bedankt allemaal. Haha ja die smiley, kon er echt niets beters van maken met paint. @bolkje: Het is al zoveel waard als je je op je gemak voelt in je jurk. Dan straal je pas echt
Dat was mijn jurk. Je kunt het zo niet zo goed zien, maar er zitten allemaal pareltjes en swarofski steentjes op het lijfje De plooien waren in het echt wat minder dan op de foto. ML had een pak op maat laten maken erg mooi! As zaterdag alweer een jaar geleden dat we trouwden alles zit nog zooo fris in ons geheugen. Hihi.
Prachtig dames, echt waar! Bolkje: Dat zwart is echt geweldig! Jeniyah: Mooie simpele jurk maar en echt een bruidje! Je keek ook zo lief.. Senta: Gave kleur!!! Superjurk! TempusFugit: Wat een lief stel zijn jullie zo. Gaaf ook dat roze haar en je mooie boeket erbij Triskele: Jullie zien er gelukkig uit zo. Leuk ook dat accent in je jurk. Lillith: Mooi, zoiets had ik zelf ook uit kunnen zoeken.... Zomerbloem: Bijzonder met die kraag zo, ziet er echt leuk uit! Flora: dat is een mooie jurk. Alvast gefeliciteerd met jullie 1-jarig huwelijk. En dit waren wij op 2 maart 2012 (het was mistig die ochtend en daardoor godvergeten koud...) Bekijk bijlage 320600