A.s zaterdag vieren mijn vriend en ik onze verjaardagen. Wij krijgen 12 bierdrinkers ongeveer. Hoeveel moet ik dan ongeveer rekenen per persoon?
De bier drinkers die ik ken drinken gerust een halve krat pp maar dat vind ik zelf ook te gortig. Heb je er gewoonte drinkers bij zitten en mannen die mannen zijn en met andere mannen proosten dan zal ik toch zeker wel een krat of vier halen. Ik weet hoe het gaat de ene leeg andere vol ect ect. Nodig een voetbal club uit en je hebt een tap nodig met die mannen. Kijk naar je eigen budget wat heb je er voor over mijn motto is ik heb het in huis maar het is geen Heineken meer maar gewoon blikjes van 500 cc De goedkoopste in de supermarkt drinken zullen ze het toch wel goed koud zetten en de meeste bier drinkers gaan los.
Ik zou 2 kratten halen. Ik had 2 weken terug 6 drummers en had nog 6 flesjes over van 1 krat. Als ze zich klem willen drinken gaan ze maar naar de kroeg vind ik.
Tja, de één drinkt 1 biertje in een uur en een ander de ene na de andere en de één gaat na een uur al naar huis en de ander blijft plakken tot het eind...en wanneer is dat eind, welke tijden zijn jullie gewend. Jij kan je vriendengroep beter inschatten dan ons maar op basis van onze feestjes zeg ik 5 kratten en op een feestje vind ik op=op in principe niet opgaan.
Nou het ligt er aan of het overdag of in de avond is maar hier drinken ze echt een halve krat per persoon ongeveer. Aan mij heb je dus niks want ik heb altijd een vat staan met die alcoholisten
Een krat pp. Nee, ligt er een beetje aan hoeveel ze drinken.. en of je het overdag of 's avonds viert.. Maar denk dat je toch wel 8 kratten, van 24, nodig hebt.. Overigens vind ik "op is op" niet kunnen.. Met niks eigenlijk..
Moeilijk in te schatten voor ons. Ik zou uitgaan van 8 pp x 12 = 92, dus 4 kratten halen Dan heb je nog iets meer staan dan 92. Want de 1 drinkt er 10 en de ander 4.
Ligt aan hoelang ze er zijn. Van 19-2:00 is wat anders dan van 21-0:00.. Maar hier haalt de ene helft van de familie 3 op een avond, de andere helft kan er ook wel 5a6 op pp.. Met 6 zit je op 4 per krat, dus 3 kratten. Afhankelijk van de duur en type drinkers, misschien een 4e krat voor de zekerheid..
Als je echte bierdrinkers heb. Dan drinken ze er gemakkelijk 6 p.p. Als het mensen zijn die gewoon van een biertje houden, dan 2 a 3 p.p.
Ik zou 6 flesjes per persoon aanhouden. Of zijn er ook vrouwen tussen? Voor vrouwen zou ik er 4 aanhouden. Maar beter iets teveel dan te weinig. Bier bewaard zich goed en is altijd handig om in huis te hebben. En als je er niet mee wil blijven zitten kan je het nog altijd voor een klein prijsje verkopen aan iemand.
Half krat per persoon. Dat reken ik altijd. Maar goed hier wordt dan ook stevig gedronken met feestjes. Vaak houden wel iets over. Heb echt een hekel aan te kort hebben..
2 kratten zei iemand? hihi, wow.... tja... hier ook stevige bierdrinkers onder de mannen... hangt er ook vanaf hoe lang ze blijven he? maar als ik 12 bierdrinkende mannen hier heb haal ik 7 kratten, half kratje pp en 1 voor de zekerheid, het word niet verkeerd en ik kijk altijd even op goedkoopbier.nl waar het in de aanbieding is.
Ik zou ook gaan voor 4 á 5 kratten. Is hier wel zelfbediening met verjaardagen, maar er blijft zelfs dan altijd over. Hier meestal vanaf een uur of 20.00 tot 03-00 uur ofzo.
Ik zou voor 6 kratjes van 24 gaan misschien zelfs 7. wat er over blijft kan je laten staan. Echte drinkers 7 flesjes? Mijm mannetje drinkt zo een krat leeg hoor