Hoeveel bier?

Discussie in 'De lounge' gestart door MissyC, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

en wat bedoel je precies met "en we wonen niet eens in brabant" :D

2. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Haha vat 'm niet persoonlijk op, het was bedoeld als verwijzing naar dit:
    ;)

Uiteindelijk om 1.45 trouwens toch maar de politie gebeld om te overleggen en die hebben een wagen langs gestuurd. Toen was het 3 kwartier later wel rustig. Pff niet gedacht dat ik ooit nog eens voor zoiets de politie zouden bellen, we wonen in een heel rustige buurt, op dit ene gezin na dan.

Ontopic: mocht je veel alcohol gaan schenken op je feestje, laat je gasten dan aub binnen blijven en laat ze rustig vertrekken. De buren willen ook wel een keer slapen :D

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik heb veel drinkers in de familie en vriendenkring. Haal altijd ruim voldoende. Zou als ik jou was 8 grote kratje minimaal halen. Voor feesten haal ik bier bij de Aldi of goede aanbieding . Drink zelf geen bier en wat over is nemen mijn ouders over van mijn :)

Wij hebben een grote tuin waard de feesten gehouden worden en hebben dus niks voor de deur te zoeken

4. Minerva

Minerva Niet meer actief

Nou, ik kan na vandaag uit ervaring zeggen dat wij bij een feestje 's middags genoeg hebben aan één kratje bier :) Ongeveer 8 bierdrinkers. Was wel een kratje halve liters trouwens.

/edit: telde net nog even na: 10 bierdrinkers :p

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Als er een aanbieding is zou ik er gewoon een paar kratten kopen. Moeilijk hoor zo iets. Hier komen weinig mensen (familie woont ver weg en komen niet allemaal of rijden weer naar huis) en blijft een halve krat nog vol hahaha :D

6. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Nou dames, het feest is gegeven. Wij hebben uiteindelijk aan 5 kratten genoeg gehad. Buren etc kwamen ook allemaal nog even langs, dus toch meer bierdrinkers dan ik dacht. Maar viel me reuze mee. :-D . Ik ga nu eerst een puinruimen hihi

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ts mooi gemiddelde van vijf kratten. Als het maar gezellig is geweest. Zo te horen van wel.

8. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Ja idd, er is ook nog anderhalf krat over. Viel me dik mee.

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik ga mijn vrienden ook niet betuttelen, maar zijn allemaal zodanig volwassen en verstandig dat niemand hier ladderzat op de bank hangt. Kortom, drank en voedsel is hier nooit 'op'. ;)

Waar ik echter wel streng op let en daar maak ik nooit een uitzondering op, is dat onze vrienden alleen achter het stuur kruipen als ze geen alcohol op hebben. Gelukkig heb ik slechts één keer, vele jaren geleden, iemands autosleutels moeten afpakken. Alcohol en autorijden is hier 100% no-go. ;)

Deel Deze Pagina